مسابقه ی مدلینگ ::::: موبایل ::::::

max vray

کاربر VIP
فلاش دوربین و جای شارژ رو هم ساختم. حالا میرسیم به بحث شیرین آنرپ[/QUOTE]
سلام استادیو
من که اخر انرپ باز نشدم ام اگه وقت داشتی یک مکینگ او از این انرپ گوشیت بساز تا یک امتی دعات کنند
پیشاپیش من دعات میکنم:green::rose:
 

hesam_sn

کاربر VIP
با فیلم دیدن راحت تر میشه آنرپ رو یاد گرفت. این فیلم و این رو ببین. دومی 3 قسمتی هست
برای در باتری من این کارا رو کردم.
شماره 1 سمت راست مدلی هست که ساختم. مودیفایر توربو اسموت با iteration =1 بهش میدم و collapse میکنم. اگر editable mesh شد editable poly میکنم و مودیفایر unwrap uvw و توربو اسموت بهش میدم. فعلا توربو اسموت رو خاموش میکنم. تیک show map seam رو برمیدارم که خطوط سبز پاک بشن و میرم پایین point to point seam رو انتخاب میکنم. دور در باتری یه خط آبی میکشم که باید یه مسیر بسته باشه. (شماره 5) face رو انتخاب میکنم و یکی از face های روی در باتری رو انتخاب میکنم و Exp. face sel to seams رو میزنم که کل در باتری انتخاب بشه. بعد pelt رو انتخاب میکنم و گزینه هایی که تو قسمت 7 مشخص کردم رو رو ی 0.5 میزارم و start pelt رو میزنم و صیر میکنم تا کارش رو انجام بده بعد stop رو میزنم و بعد هم روی commit کلیک میکنم. میشه شکل 8 . تو پنجره edit uvws از منوی tools relax رو انتخاب میکنم. از لیست کشویی اولی رو انتخاب میکنم و اون گزینه رو هم 1 میزارم. صبر میکنم تا به شکل 10 برسم که شکل در باتری هست. برای بقیه قسمت ها هم باید این کارا رو انجام بدم بعد همه رو تو اون کادر آبی جا میدم از منوی tools روی render uwv template کلیک میکنم و سایز رو بهش میدم و رندر میگیرم.
همون فیلم ها رو ببینی بهتره. ممکنه کار من هم اشکال داشته باشه:paint:
 

پیوست ها

  • e.jpg
    e.jpg
    719.2 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • ee.jpg
    ee.jpg
    1.4 مگایابت · بازدیدها: 12
  • eee.jpg
    eee.jpg
    805.1 کیلوبایت · بازدیدها: 15

E-power

کاربر متخصص
سلام . با کمی تاخیر ادامه ی کار .... :green:
.
واقعا وقت گیره . با این وضعیت تا فردا شب فک نکنم تموم بشه :sad:

کار همتون عالیه خسته نباشید.:neutral:
.
gx56ys6r5vbbbppvo8.jpg


3d1ckhi21xnq66f9q7j.jpg


ftm0wvtcunxatei7tza6.jpg
 

پیوست ها

  • Wire_04.jpg
    Wire_04.jpg
    169.3 کیلوبایت · بازدیدها: 5
  • Wire_05.jpg
    Wire_05.jpg
    144 کیلوبایت · بازدیدها: 3
  • Wire_06.jpg
    Wire_06.jpg
    101.4 کیلوبایت · بازدیدها: 4

I-like-DDD

Well-Known Member
سلم به همه دوستان خسته نباشید . یه مدت تو مسابقه نبودم همه حرفه ای شدین ماشا الله:green:

امروز بیکار شدم یخورده مدل سازی انجام دادم تا اینجاش خدمت شما : Nokia C3-01

attachment.php
 

پیوست ها

  • c3.jpg
    c3.jpg
    24.5 کیلوبایت · بازدیدها: 39

max vray

کاربر VIP
با فیلم دیدن راحت تر میشه آنرپ رو یاد گرفت. این فیلم و این رو ببین. دومی 3 قسمتی هست

مرسی دستت درد نکنه یک سوال ان رپ مکس بهتره یا بادی پینتر؟
چرا متریال ای دی نمیدی راحتتر نیست؟
همیشه لو پلی کار میکردی این بار های پلی کار کردی چرا؟من واقعا از مدل کردنت لذت میبرم چون با کمترین سگمنت میسازی اما اینبار این کار نکردی.
گوشی اول که ساختی خیلی باحال بود کمترین سگمنت و از یک باکس استفاده کردی که منم همین کار کردم سخت بود اما لذت بخش بود مرسی:rose:
 

hesam_sn

کاربر VIP
مرسی دستت درد نکنه یک سوال ان رپ مکس بهتره یا بادی پینتر؟
چرا متریال ای دی نمیدی راحتتر نیست؟
همیشه لو پلی کار میکردی این بار های پلی کار کردی چرا؟من واقعا از مدل کردنت لذت میبرم چون با کمترین سگمنت میسازی اما اینبار این کار نکردی.
گوشی اول که ساختی خیلی باحال بود کمترین سگمنت و از یک باکس استفاده کردی که منم همین کار کردم سخت بود اما لذت بخش بود مرسی:rose:
بادی پینتر چی هست؟ :green:
متریال ای دی همیشه جواب نمیده. اگر تکسچرت پیچیده باشه نمیشه با اون کار کرد. خودم همیشه اول آنرپ میکنم بعد اسموت میکنم. ولی نمیدونم اینجوری درسته یا اول اسموت دادن بعد آنرپ کردن. اگر اول آنرپ کنی گوشه های مدلت بعد از اسموت جاشون عوض میشه و ممکنه تکسچر خراب بشه. برای همین اینجا اول یه اسموت دادم. اون گوشی اول هم با باکس نبود. یه plane کوچیک گذاشتم و بعد با edit poly از روی عکسا پیش رفتم
 
سلام
ببخشید پابرهنه...!

اگه مدل سبک باشه همون اسموت شده رو آنرپ کن یا با uvlayout تو حالت sub-d اپتیمایز کن
اگه مدل سنگین هست یا اسموت زیاد میخوره با اسموت پایین یا بدون دیواید آنرپ کن.
توی اسموت کردن تکسچر هم اسموت میشه و چیزی خراب نمیشه فقط شما باید تو حالت دیواید هم تکسچر رو چک کنی.
هم درز نداشته باشه و هم اتفاق بدی الکی پیش نیاد!.
کلا بهتره بدون اسموت آنرپ کنی
و با اسموت مشابه خروجی تکسچر کنی. این دیگه خراب نمیشه.
برای تکسچر کردن یه مدل توی محیط سه بعدی مثلا تری دی کوت یه امکان خوبی داره و اون شیفت مستقیم از حالت بدون اسموت به دیواید های بالاست که اشکالات و شکستگی ها رو نشون میده.

بادی پینت ورژن قدیم که خودش یه آنرپ اتوماتیک میکرد که اصلا خوب نیست.
این مثل همون آنرپ اتوماتیک خود مکس هست در زمانی که میخواد رندر تو تکسچر بگیره.
یه نرمال مپینگ با اعوجاج و فضای پرت بالا

آنرپ خوب یعنی ارتباط بهینه تصویر با مدل.
اگه خواستی اتوماتیک بگیری یا پلاگین unwrella یا uv master زیبراش یا یووی اتوماتیک تری دی کوت که عالیه. همشون از خود مکس بهتر اتو میگیرن. فقط دقت کن توی مدل های صنعتی سایز و فرم قطعات به هم نریزه.

ببخشید.
اومدم بگم کی میتوه حدس بزنه من که هنوز هیچ کاری نکردم چی میخوام درست کنم. دیدم اینقدر صف طولانیه معلوم نیست اصلا بتونم صفوپیدا کنم یا اینکه اصلا بهم نون میرسه یا نه!
:green:
...
یا علی
 

max vray

کاربر VIP
مرسی از برهانی جان و حسام جان:rose:
اینم یک تست رندر از گوشی هایی که ساختم که یک مدلش وقتی بهش nurbs اعمال میکنم بهم میریزه فایلش میزارم اگه تونستین بگین مشکل کارم کجاست؟
مرسی از شما دوستان:rose:
 

پیوست ها

  • mobilw700.zip
    67.3 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • mosabeghe-mobil.jpg
    mosabeghe-mobil.jpg
    113 کیلوبایت · بازدیدها: 23
آخرین ویرایش:
با سلام به اساتيد محترم
كارايه وايپ كه اينجووريه خدا به داد فينال رندر برسه:green:
من ديگه روم نمي شد كار بزارم
اما خوب يه مقدار پررو شدم:lol:
اينم چند تا تست رندر
بازم سعي كردم يه مقدار ايده قاطي كنم و رئال كار نكنم:oops:
 

پیوست ها

  • f4.jpg
    f4.jpg
    279.6 کیلوبایت · بازدیدها: 3
  • f5.jpg
    f5.jpg
    312.6 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • f3.jpg
    f3.jpg
    317.7 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • f1.jpg
    f1.jpg
    374.5 کیلوبایت · بازدیدها: 12

E-power

کاربر متخصص
سلام.
.
مدل من تموم شد.
.
متاسفانه وضعیت روحی مناسبی ندارم... :sad:کار رو واسه مسابقه نمیذارم.
.
.
همگی موفق باشید.


rs47v6n5zjgv60fvcvw.jpg


kh93kclj8s85dn4ot08u.jpg
 

پیوست ها

  • Wire_08.jpg
    Wire_08.jpg
    153.8 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • Wire_07.jpg
    Wire_07.jpg
    123.6 کیلوبایت · بازدیدها: 1

ROHAM WEB

Well-Known Member
سلام.
.
مدل من تموم شد.
.
متاسفانه وضعیت روحی مناسبی ندارم... :sad:کار رو واسه مسابقه نمیذارم.
.
.
همگی موفق باشید.
کارتون عالی بود.واقعا خسته نباشید.با اینکه این مسابقات بیشتر جنبه تمرین داره اما حتی اگر رندر دفالت هم بگیرید باز هم اولین.اما چیزی که می خوام بگم راجع به مدلینگ بی عیب و نقصتون نیست...بعضی وقتا واسه همه ما موقعیتی پیش می یاد یا اتفاقی می افته که خیلی غمگینمون می کنه و باعث می شه تصمیماتی بگیریم یا کاری کنیم که در اون لحظه بنظرمون درست بیاد اما بعد که اون حس رفت متوجه می شیم که تصمیم درستی نگرفتیم.البته اینکه تصمیم گرفتید کار رو برای مسابقه فاینال نکنین زیاد مهم نیست چون کلا مسابقه زیاد اهمیت چندانی نداره اما بنظرم سعی کنیم علارغم مشکلاتی که برامون پیش می یاد تصمیماتمون رو تحت تاثیر قرار نده....هر چند خود من هم دقیقا همینطورم و دلیل اینکه پست دادم هم فقط همین بود چون چوب این تصمیمات احساسی رو خوردم
امیدوارم تا یکی دو ساعت دیگه کمی آرومتر بشید و کارتون رو فاینال کنین ((از دیدن کارتون توی کارهای ارسالی از صمیم قلب خوشحال می شم)):rose::rose::rose::rose::rose:
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
احسان جان ما که خیلی خوشحال می شیم رندر فاینالت رو تو مسابقه ببینیم.چون کارت باعث انگیزه در همه شرکت کننده ها می شه.
اگر وقت نکردین هم لااقل یه رندر خفن ازش بگیرین و بزار تو گالری.چون واقعا حیفه یه همچین مدلی ازش رندرگرفته نشه.
موفق باشی:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا