سلام به شما دوستان گرامي.
تا به حال فايل ارسالي بنده 22 بار داونلود شده اما فقط 5 نفر از شما عزيزان در مسابقه شركت كرديد.
شايد بهتر باشه اين مسابقه رو به سمت ساخت ماده طلا سوق بديم. از همه شما عزيزان ميخوام كه سعي خودتون رو بر ساخته ماده طلا متمركز كنيد. در ضمن توضيحات شما دوستان در مورد كارهاتون كافي نيست و اگه ممكنه بطور كامل كار رو تشريح كنيد باور كنيد 10 دقيقه بيشتر وقت نميبره اما همين توضيحات ميتونه به سايرين كمك شاياني در اين زمينه باشه.
modjtaba عزيز كار شما بيشتر از اين لحاظ ازشمنده كه شما بالاخره اين يكدستي رو بهم زديد و كار رو با يك صحنه ديگه ادغام كرديد. اما همانطور كه e.k عزيز گفت و شما مي دونيد شايد فعال كردن skylight در قسمت رندر ٬فعال كردن كردن نورپردازي غير مستقيم٬ تنظيم رنگ reflection و مقدار glossines نزديك به يك بيشتر به زيبايي كارتون كمك كنه.
e.k دوست عزيز كاره سمت راستي جالبتره اگه بتوني همين كار رو با ماده طلا انجام بدي ممنون ميشم.
در ضمن اگه مقدور است تا ميتونيد حجم عكس رو با photoshop كم كنيد تا آمار نمايش عكستون هم بيشتر بشه.
marsino عزيز خيلي ممنون. اين وظيفه همه ي ماست.
nava-121 عزيز: كاره سمت راست بهتره. براي ماده جسم٬ ماده اي رو كه آموزشش رو قرار دادم استفاده كنيد و تنظيمات اون رو مطابق ميل تغيير بديد تا به ماده ايده آل دست پيدا كنيد. به كف هم مقداري رفلكت بديد. فايل HDRI هم همون چيزيه كه كار شما لازم داره. از اين آدرس فايل rnl_probe.hdr يا kitchen.hdr يا uffizi_probe.hdr رو داونلود كنيد و اون رو همانطور كه آموزش دادم به عنوان bitmap در environment باز كنيد:
http://www.debevec.org/Probes
و در كاراتون از اونها استفاده كنيد.
راستي دوستان عزيز كاراتون رو هم با كار آقاي رضوان مفتاي مقايسه كنيد:
در آخر اين هم كاره دو سال پيشم كه آموزشش رو گذاشتم: