mohan21
Member
با سلام ...
من امروز این ایمیل رو از شرکتی که هاست گرفته بودم رو دریافت کردم ....
آیا شرکت ارایه دهنده هاست در این مواقع مسئولیت بک آپ رو نداره ؟؟
آیا این شرکت نباید جوابگوی این مشکل پیش آمده باشه ؟؟
من امروز این ایمیل رو از شرکتی که هاست گرفته بودم رو دریافت کردم ....
در پی اشکالات سخت افزاری بوجود آمده در سرور شرکت و آسیب دیدگی هارد دیسکهای اصلی و بک آپ ، متاسفانه با تمامی تلاش های انجام شده، بازیابی هاردهای سرور امکان پذیر نشد و متعاقب آن سایت های تمامی مشتریان از روی سرورهای شرکت ---، حذف گردیده است.
لذا از آنجا که مسئولیت تهیه نسخه بک آپ کاملا بر عهده مشتری می باشد ، در صورتیکه از سایت خود بک آپ تهیه نموده بودید ، جهت بازیابی ، درسیستم جدید رستور نمائید.
آیا شرکت ارایه دهنده هاست در این مواقع مسئولیت بک آپ رو نداره ؟؟
آیا این شرکت نباید جوابگوی این مشکل پیش آمده باشه ؟؟