مزیت های طراحی سایت با PHP چیست؟

arvinkaren

New Member
Open Source
Php زبان متن باز است.این بدین معنی است که این زبان در دسترس است و کاملا رایگان میباشد.طراحان PHP اگر در زبان های برنامه نویسی C و Java تجربه داشته باشند،میتوانند در زمینه PHP فوق العاده عمل کنند.
زبان PHP در حالی که نتایج فوق العاده ای دارد و وبسایت های سطح بالا را میتوان با آن طراحی کرد اما نسبت به زبان های دیگر ساده تر است؛و علت اصلی محبوبیت این زبان همین میباشد.

سازگاری زیاد
Php قابلیت پیاده سازی و اجرا روی انواع سیستمهای عامل ها را را دارد.این زبان روی سیستم های عامل لینوکس(LINUX )،یونیکس(UNIX )و ویندوز(Windows ) عالی کار می کند.این قابلیت برای توسعه دهندگان و میزبانهای وب عالی است.همچنین به وسیله رابط هایی مانند Apache و MySQL طراحی آن زحمت کمتری هم خواهد داشت.

پشتیبانی
همانطور که میدانید در حال حاضر این زبان محبوبیت بالایی دارد.این اتفاق باعث شده است تا منابع و مقالات زیادی در اینترنت در مورد PHP وجود داشته باشد.همچنین در اینترنت به راحتی میتوان گروه های پشتیبانی،انجمن ها و فروم ها و… برای پشتیبانی و کمک در مورد PHP یافت.وجود کتابخانه ها و گروه های بزرگ در این زمینه در زبانهای مختلف سرتاسر جهان باعث شده تا پیشرفت و پشتیبانی در این زبان به خوبی صورت پذیرد.

بازده بالا
Php این توانایی را به طراحان می دهد تا بتوانند وبسایت های پویا طراحی کنند.این سبک وبسایت ها به دلیل آنکه مشتریان ارتباط بیشتر و راحت تری با وبسایت دارند،باعث رضایت بیشتر کاربران می شود و به طبع آن بازخورد خوب و بازدهی بالایی دارد.

جامعه بزرگ
تعداد افرادی که در حوزه PHP فعالیت میکنند مانند یک جامعه تقریبا زیاد است.به دلیل محبوبیت این زبان تعداد توسعه دهندگان PHP ،متقاضیان آن،کاربران و کارفرمایان آن همیشه زیاد هستند.یکی از اعضای به نام این جامعه شرکت طراحی سایت آروین کارن می باشد.

مزیت های طراحی سایت با PHP
 

جدیدترین ارسال ها

بالا