مرسی از توضیحات همه اما یکمی دیر بود
قبول دارم حرف همه رو اما در کل چون بیشترش نظر خود مشتری بود خیلی هم خوشش اومده بود .
مثلا مدل لباس رو خودش انتخاب می کرد و چون کیفیت نداشت خیلی محدودیت داشتم.
رنگ هم

همیشه رنگایی که انتخاب می کنم ایراد می گیرین اما من با رنگ لباس انتخاب کردم البته رنگ لباس رو عوض کردم اما همین از همه بهتر بود (فکر کنم )
شماره تلفن خیلی بد شده قبول
چه دلیلی داره که ادرس وب سایت نباشه ؟ (واقعا نمی دونم)
در کل واقعا ممنونم سارا خانم یادم نمیره که حق استاد بودن به گردن ما دارین

در مورد cmyk هم واقعا جالب بود اما چرا تو کامپیوتر خودم درست کار می کرد .
ببینید تا حدودی حرفتون رو قبول دارم که بعضی از مشتری ها میخوان حرف خودشون اجرا بشه.
خوب اصلا این حق مشتریه که چیزی که میخواد براش هزینه کنه ، همونی بشه که دلش میخواد!
این اصل رو هیچ وقت فراموش نکنیم که این حقه یه مشتریه.
ولی اینجا نقش اصلی رو طراح بازی میکنه.
شما مطمئن باش اون مشتریِ شما براش نوع طراحی فرقی نمیکرده!
فقط دوست داشته مثلا این عکس توی طرحش بکار بره.
حالا اینجا دیگه خود طراحه که باید با همین عکس طرحی بزنه که هم مشتری خوشش بیاد و هم
از نظر طراحی و گرافیکی مشکلی نداشته باشه.
الان همین آدرس وب سایت.
توی طراحی تابلوی مغازه یا فروشگاه و ... لزومی به اینجور اطلاع رسانی ها نیست.
مگر اینکه واقعا لازم باشه. یعنی اون فروشگاه یه سری از خدمات خودش رو از طریق
نت ارائه بده و اینطوری مشتری ها رو ترغیب کنه که به نت سر بزنه و از سایتش بازدید کنن.
مثلا سرویس دهنده های اینترنت مثل پارس آنلاین یا داتک یا شاتل و ...
اگر به فروشگاه هاشون یا نمایندگی هاشون سر بزنید همگی آدرس سایتشون روی تابلوهاشون
هست. برای اینه که خدمات اصلی این فروشگاه ها از طریق سایتهاشون انجام میشه.
ولی یه مزون لباس واقعا اینقدر پیشرفته اس که از طریق اینترنت مثلا سفارش بگیره و ...؟!؟
پس تا میتونید از استفاده از عناصر اضافی توی طرحتون پرهیز کنید تا طرح بیش از حد شلوغ نشه.
از طرفی همون طرح لباس که البته من خودم کلا باهاش مخالفم ولی میتونست فقط 1 بار توی تابلو
دیده بشه و 2 بار بودن اون توی طرح لزومی نداشت.
موفق باشید.