مزایا و کاربرد جرثقیل سقفی

nirvana6565

New Member
جرثقیل های سقفی در مناطق مختلفی برای پشتیبانی از پردازش و جابجایی در سراسر یک مرکز استفاده می شوند:

مونتاژ: انتقال محصولات از طریق فرآیندهای تولید
حمل و نقل: بارگیری محصولات نهایی روی تریلرهای باز یا واگن های ریلی
مرحله بندی: برگزاری کار در حال انجام برای فرآیندهای تولید اضافی
ذخیره سازی: حمل و نقل اقلام سنگین به و از محل نگهداری
انبارداری: جابجایی محصولات بزرگ و سنگین به و از اسکله

جرثقیل های سقفی مزایای مختلفی دارند:

انطباق پذیر - از آنجایی که می توانند بر روی هر سطح کف کارخانه کار کنند، و به دلیل اینکه می توان آنها را برای پاسخگویی به نیازهای متغیر تغییر داد، جرثقیل های سقفی انعطاف پذیری را برای عملیات فراهم می کنند.
قابل سفارشی سازی - جرثقیل های سقفی را می توان با اتصالات زیر قلاب، افکت های انتهایی یا ابزارهای تخصصی برای مدیریت انواع محصولات و بارها سفارشی کرد.
ارگونومی - جرثقیل های سقفی با انجام کارهای سنگین، فشار را از اپراتورها خارج می کنند و خستگی را کاهش می دهند و خطر آسیب را کاهش می دهند.
مسیرهای مستقیم سریعتر - جرثقیل های سقفی به جای حرکت به جلو و عقب در راهروها، محصول را به سمت بالا و بالای موانع می برند.
کنترل بار - کنترل از راه دور رادیویی و آویزهای دکمه ای مسافرتی مستقل امکان دید بهتر را فراهم می کند و در عین حال اپراتور را از بار و هرگونه خطر مرتبط دور نگه می دارد.
هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر - جرثقیل های سقفی با استفاده از آخرین فن آوری ها و ارائه شده در انواع رتبه بندی های کاربری و ظرفیت، به تعمیر و نگهداری کمتری در مقایسه با سایر دستگاه های بالابر نیاز دارند.
موقعیت یابی - سیستم های بسیار خودکار با دقت یک هزارم سرعت نامی تا یک مکان دقیق مانور می دهند.
کاهش هزینه های نیروی کار - یک جرثقیل سقفی می تواند جایگزین چندین لیفتراک شود و یک منطقه کار بزرگ را پوشش دهد.
کاهش آسیب محصول - با اجازه دادن به حمل و نقل صاف و مستقیم از روی موانع - با ویژگی های شروع نرم، گزینه های سرعت چندگانه و انواع اثرگذارهای انتهایی برای ارتباط با بار و ایمن کردن بار - محصولات به آرامی برای به حداقل رساندن آسیب حمل می شوند.
ایمنی - از آنجایی که جرثقیل های سقفی در بالای سر کار می کنند و در یک منطقه خاص کار می کنند، احتمال کمتری وجود دارد که جرثقیل های سقفی نسبت به ترافیک لیفتراک بارها را روی پرسنل، دیوارها، ماشین آلات یا سایر موانع مانور دهند.
محصول را بالاتر بچسبانید - جرثقیل های سقفی امکان بلند کردن ارتفاع بیشتری را نسبت به لیفتراک فراهم می کنند و امکان ذخیره سازی عمودی بالاتر و استفاده کارآمدتر از فضا را فراهم می کنند.

وینچ جرثقیل 20 تن - استعلام قیمت انواع وینچ 1402
 

جدیدترین ارسال ها

بالا