مزایای لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی چیست ؟

sj-cup

New Member
یکی از مزایای لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی این است که مایعات به داخل سطح خارجی لیوان نفوذ نمی کنند و زمانیکه ما چای یا قهوه داغ را در این لیوان ها می ریزیم نه در لیوان حل می شود نه دست ما را می سوزاند در حالیکه در لیوان های پلاستیکی برعکس عمل می کند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث شد تا لیوان کاغذی جایگزین لیوان پلاستیکی شود توجه به محیط زیست بود. امروزه با گذشت از عصر صنعتی و توجه به محیط زیست، کشورهای مختلف فعالیت های زیادی در راستای حفاظت از محیط زندگی انسان انجام می دهند. تولید لیوان کاغذی به جای ظروف پلاستیکی تجدید ناپذیر، یکی از هزاران فعالیتی است که در راستای طبیعت دوستی انجام می شود. جالب است بدانید یکی دیگر از دلایلی که افراد زیادی ظروف کاغذی را به ظروف پلاستیکی ترجیح می دهند، نگرانی آن ها از سرطان زا بودن و واکنش های شیمیایی ظروف پلاستیکی نسبت به حرارت است.
از دیگر مزایای لیوان کاغذی نسبت به لیوان های پلاستیکی این بود که بعد از استفاده بهتر قابل بازیافت بودند و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می کنند.
از لیوان های کاغذی می توان در تبلیغات، معرفی برند یک شرکت استفاده کرد در واقع ما می توانیم بر روی لیوانهای کاغذی هر طرح یا نوشته ای را درج نماییم در حالیکه بر روی لیوان های پلاستیکی این کار شدنی نبود.
منبع : آنچه درباره چاپ لیوان کاغذی باید بدانیم چیست ؟ - بهار نیوز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا