از هر ۱۰ نفر ۹ نفر سفر را بهترین دلیل راه برای دوری از روزمرگی و خستگی می دانند. البته اگر سفر با سرعت و امکانات همراه باشد. سفر بدون سرعت و امکانات بیشتر خستگی های راه و کار را بر تن مسافران باقی می گذارد. کسانی که دوست دارند این دو مقوله را به همراه داشته باشند معمولاً سراغ بلیط‌ هواپیما می ‌روند. سفر با هواپیما به جز سرعت و امکانات با مزایای بسیار زیادی دیگری نیز همراه است. در این مطلب قصد داریم مزایای سفر با هواپیما را بیشتر برای شما عنوان کنیم تا با خیالی راحت خرید بلیط هواپیما را انجام دهیم. با ما در این مطلب همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۷ دقیقه زمان نیاز دارد.

صرفه جویی در زمان

یکی از برجسته ترین ویژگی سفر با هواپیما صرفه‌ جویی در زمان است با استفاده از هواپیما می توانید در کمترین زمان ممکن مسیر مبدا به مقصد را طی نمایید. این در حالی است که با اتوبوس و قطار مسیری که با هواپیما طی می‌کنید را در چندین ساعت و یا حتی چندین روز باید طی نمایید. توصیه می کنیم در سفرهای کاری خود از هواپیما استفاده کنید تا به سریعترین شکل ممکن بتوانید سفر خود را انجام دهید.

لذت بردن از آسمان

با استفاده از بلیط هواپیما به راحتی هرچه تمام تر می توانید برای فراز آسمان ها پرواز کنید شهر، خانه، جاده و منظره ها را از بالای آسمان ها کوچک و کوچک ببینید. منظره ای که کمتر انسان می تواند از دیدن آن در طول عمر خود بهره ببرد.

امنیت

از دیگر خصوصیات بارز سفر با هواپیما می توان به امنیت اشاره کرد. عموم مردم که فکر می‌ کنند هواپیما یک وسیله ناامن است، اما این وسیله نقلیه یکی از ایمن ترین وسایل نقلیه به شمار می رود. با استفاده از هواپیما با خیالی راحت می توانید به مسافرت خود بپردازید و کمترین آسیب را ببینید.

دوری از ترافیک

با تهیه بلیط هواپیما دیگر خبری از ترافیک، بدی آب و هوا و گم کردن مسیر نیست. به راحتی هرچه تمام تر می توانید بلیط هواپیما خود را از سایت های معتبر تهیه کنید و به مسافرت بپردازید. بدون آن که استرسی بابت ترافیک های سنگین و بدی آب و هوا داشته باشید.


کاهش هزینه ها برای کودکان

شرکت هواپیمایی ارائه کننده بلیط هواپیما برای کودکان ۰ تا ۱۲ سال قیمت بلیط هواپیما متفاوتی را در نظر گرفته اند. اگر کودکان ۰ تا ۱۲ سال را در سفر به همراه دارید حتما از بلیط هواپیما استفاده کنید در پروازهای بین المللی، تخفیف ۹۰ درصدی برای کودکان زیر ۲ سال در نظر گرفته می شود. همچنین برای کودکان ۲ الی ۱۲ سال نیز ۷۵ درصد قیمت بلیط هواپیما محاسبه می گردد و از تخفیف ۲۵ درصدی برخوردار می شوند. بنابراین در سفرهای خانوداگی با هواپیما هزینه کودکان بسیار پایین تر است. سفر با هواپیما با نوزاد بسیار ارزانتر و راحت تر است. زیرا مسافران می توانند نوزاد را بر روی پای خود حمل و نگهداری کنند.


امکانات هواپیما


امکانات

امکانات هواپیما نسبت به سایر وسایل نقلیه بیشتر است. در هیچ یک از وسایل نقلیه امکانات هواپیما را در اختیار نخواهید داشت. اگر اهل سفر امکانات بسیار زیاد است حتماً بلیط هواپیما را به بلیت اتوبوس و بلیط قطار ترجیح خواهید داد. در سفر با هواپیما دیگر خبری از صندلی های نامرغوب، تهویه نامناسب و سایر امکانات نامناسب نیست. “برای رفاه حال مسافران در هواپیما خدمات رفاهی مناسبی وجود دارد که در سایر وسایل حمل و نقل وجود ندارد. برای مثال در هواپیماهای مسافربری درجه یک امکاناتی نظیر: ماساژور، تلویزیون لمسی، تخت خواب، حمام، سیستم سرگرمی، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند.” (منبع)


استفاده از خدمات مهمانداری

یکی دیگر از مزایای سفر با هواپیما، برخورداری از خدمات مهمانداری در طول سفر است. استفاده از سرویس کترینگ هویی، صرف غذا و نوشیدنی در هواپیما، در دسترس بودن مهمانداران در پاسخ به درخواست مسافران و در اختیار گذاشتن اسباب بازی به کودکان از ویژگی ها و امتیازات سفر با هواپیماست.


برخورداری از سرویس های اضطراری

در شرایط اضطراری همانند بروز سوانح طبیعی سفر با هواپیما بیشتر امکان پذیر است. دیگر وسایل نقلیه ممکن است در هنگام وقوع سیل یا زلزله فعالیت خود را متوقف کنند اما هواپیما چنین نیست. همچنین سفر با هواپیما در بارداری، سفر با هواپیما در کرونا و موارد مشابه می تواند بسیار ایمن تر باشد.


خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور ایران به شمار می روند. تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد. تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما فیلترهایی را برای متقاضیان خود در نظر گرفته است که بتوانند راحت تر بلیط هواپیما ارزان را تهیه کنند. تیک بان به جز بلیط هواپیما، خدمات مربوط به بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و خارجی را نیز پشتیبانی می نماید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان و سایر خدمات مربوط به گردشگری می توانید نام تیک بان یا عبارت tikban را در گوگل جستجو نمایید. منبع : ردمگ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا