مزایای سینک های ظرفشویی گرانیتی

persiapassenger

New Member
مزایای سینک های ظرفشویی گرانیتی: در این مقاله سایت سیلور یراق قصد داریم تا درباره مزایای استفاده از سینک گرانیتی سیلوریراق یا همان سینک طرح سنگ طرح گرنیتی صحبت کنیم و از مزایای استفاده از آن بگوییم تا در هنگام تصمیم گیری بتوانید بهترین انتخاب را در هنگام خرید سینک متناسب با آشپزخانه خود داشته باشید .

مزایای سینک های ظرفشویی گرانیتی :
استفاده از سینک های ظرفشویی گرانیتی مزایای خیلی زیادی دارند که قصد داریم آن ها را برای شما نام ببریم .

سینک ظرفشویی گرانیتی ، زیبا ، شیک و مدرن هست . این سینک زیبایی و شخصیت خاصی را به آشپزخانه شما میبخشد . استفاده از این سینک ها حتی در روحیه شما بسیار تاثیر گذار هست به خاطر رنگ های روشن و متنوعی که از این سینک وجود دارد .

شما میتوانید سینک های گرانیتی هم در آشپزخانه کلاسیک با کابینت ممبران و هم در آشپزخانه مدرن در کابینت های گلاس استفاده کنید و محدودتی در استفاده از این سینک در سبک های مختلف طراحی نخواهید داشت .

سینک گرانیتی کن سیلوراق بسیار با دوام و محکم هست و نظافت آن ها هم به همین شکل بسیار آسان است . اکثر آن ها به راحتی فقط با استفاده از سرکه مانند روز اول خود میشوند .

سینک ظرفشویی گرانیتی از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ برخوردار است و همین تنوع باعث محبوبیت آن ها در بین مشتریان گردیده است .

از رنگ های پر فروش این مدل سینک ها میتوان به این موارد اشاره کرد :

سینک گرانیتی سفید
سینک گرانیتی مشکی مات
سینک گرانیتی مشکی براق اکلیلی
سینک گرانیتی طرح کرین
سینک گرانیتی سفیید شنی مات
مزایای سینک های ظرفشویی گرانیتی
سینک های گرانیتی هم مانند سینک آشپزخانه استیل انواع مختلفی دارد :

سینک ظرفشویی گرانیتی دو لگن سینی دار
سینک ظرفشویی گرانیتی دو لگن بدون سینی
سینک ظرفشویی گرانیتی تک لگن سینی دار
سینک ظرفشویی گرانیتی تک لگن بدون سینی
البته پر فروش ترین آن ها سینک گرانیتی دو لگن سینی دار میباشد و همچنین پر فروش ترین های این سینک ها به ترتیب : رنگ سفید مات ، سفید براق ، مشکی مات و مشکی براق میباشند .



مزایای سینک های ظرفشویی گرانیتی
بررسی کارایی و طول عمر :
سینک ظرفشویی گرانیتی از نظر کیفیت و طول عمر در دسته با کیفیت ترین محصولات وتجهیزات آشپزخانه قرار می گیرند . اما مانند دیگر محصولات دیگر ، این سینک ها هم د نوع (جنس خوب و جنس معمولی ارزان) دارند که به هیچ عنوان سینک گرانیتی ارزان (900،000 تومان تا 1،100،000) را برای خرید پیشنهاد نمیکنیم ، زیرا مواد استفاده شده در ساخت آن ها کاملا شیمیایی و نوعی پلاستیک بی کیفیت بازیافتی میباشد که طول عمر آن ها را به کمتر از یک سال کاهش میدهد و همچنین برای سلامتی شما و افراد خانواده تان ضرر دارد .

اما سینک گرانییتی با کیفیت و با دوام (از 1،800،000 تومان تا 2،600،000 تومان) بهترین سینک میباشد و یک انتخاب درست اشت . به خصوص کسانی که از محصولات جدید استقبال میکنند ، با استفاده از این سینک ها حس خوبی تجربه خواهند کرد .

دوام این سینک ها به 10 سال میرسد و از نظر ماندگاری رنگ ، به همان اندازه یعنی تا 10 سال هیچ تغییر رنگی نخواهند داشت .

سیاه نمیشوند ، لک نمیشوند ، صدا نمیدهند ، در مقابل حرارت بسیار مقاوم هستند و میتوانید به راحتی قابلمه های خیلی خیلی داغ خود را روی آن ها قرار دهید و هیچ نگرانی در باره آسیب دیدن سینک تان نداشته باشید .

این سینک ها به سختی خط و خش برمیدارند … !! بله فقط در صورتی که با نوک چاقوی تیز و محکم به آن ها ضربه بزنید ، در غیر این صورت میتوانید بدون نگرانی ، گوشت ، مرغ و حتی سبزیجات خود را بر روی سینی این سینک ها خورد کنید و بعد به راحتی با یک آب کشیدن ساده مثل روز اول خود میشوند .

اما اگر لکه ی چربی بر روی آن ها بی افتد که با آب حل نشود ، آن وقت چاره کاره شما استفاده از سرکه میباشد !!! بله سرکه ، با استفاده از سرکه میتوانید اینحتی قوی ترین لکه ها را به راحتی از روی این سینک ها پاک کنید .



مزایای سینک های ظرفشویی گرانیتی


نتیجه :
استفاده از سینک ظرفشویی گرانیتی میتواند بسیار عالی و مطلوب باشد . همچنین این سینک ها بسیار زیبا و متنوع هستند ، هم از نظر ظاهری و هم از نظر رنگ آن ها شما محدودیتی در انتخاب سینک ظرفشویی متناسب با آشپزخانه و نیاز خود ندارید .

استفاده از سینک آشپزخانه گرانیتی به شما پیشنهاد میشود چون واقعا خوب هست و طبق بازخورد مشتریانی که تا به حال از آن ها استفاده کرده اند ، میتوان متوجه محبوبت آن ها شد .

منبع : مزایای سینک های ظرفشویی گرانیتی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا