مزایای استفاده از کیوسک نوبت دهی

skorczhanafino

New Member
کیوسک نوبت دهی از انواع استند های هوشمند و تاچ است که به منظور جلوگیری از بی‌نظمی، افزایش رضایت مشتریان و کاهش خطاها می‌توان آن را جایگزین نیروهای انسانی مشغول در هر بخش کرد و هزینه‌های جاری را کاهش داد.
سیستم نوبت دهی مجموعه‌‌ای از چندین سخت‌افزار و نرم‌افزار یکپارچه است که امکان بارگذاری انواع فرامین و محتواهای جذاب را به مدیران کسب و کارها می‌دهد و از جدیدترین ابداعات در زمینه اتوماسیون هست که موجب حذف صف فیزیکی با مفهوم سنتی شده و صف مجازی به صورت نرم‌افزاری و پیشرفته تشکیل و کنترل می‌شود. برای آشنایی با کیوسک‌ نوبت دهی و مزایای آن همراه ما باشید.

کیوسک نوبت دهی در بیمارستان
کیوسک نوبت دهی در بیمارستان


مزایای کیوسک‌ نوبت دهی​

● پرداخت آنلاین: بسیاری از کیوسک‌های نوبت دهی امکان اتصال به دستگاه‌ پز را دارند و خیلی راحت می‌توان کارهای پرداخت را با آنها نجام داد و درگیر روش‌های سنتی و دست و پاگیر پرداخت نشد.
● اتصال بارکد خوان: خیلی راحت با اتصال اسکنر و بارکدخوان بارکد چاپ شده روی فاکتورها را خوانده می‌شود و خدمات پرداخت توسط مشتری بدون معطلی انجام می‌شود.
● نظرسنجی: می‌توان قسمتی از کیوسک نوبت دهی را برای ثبت نظرسنجی و امتیاز توسط مشتریان در نظر گرفت تا نیازهای مشتری را متوجه شده و آنها را در کسب و کار لحاظ کرد.
● کاهش خطای انسانی: روند سریع و مکانیزه کیوسک‌ نوبت دهی باعث کاهش احتمال خطای انسانی و هزینه‌های ناشی از آن می‌شود.
● عدم نیاز به حضور دائمی پرسنل: کیوسک نوبت دهی سخت‌افزار قدرتمندی دارد و قادر است ساعت‌های طولانی بدون نیاز به حضور نیروهای انسانی فعال باشد. ضمن اینکه اکثرا بدنع مقاوم در برابر ضربه‌،‌ رطوبت و گردوغبار دارند که این خود نکته‌ای مثبت است چرا که باعث دوام بیشتر و عمر طولانی کیوسک می‌شود.
● تبلیغات: با کمک کیوسک‌ نوبت دهی می‌توان تبلیغات برای کسب و کار خود یا دیگران را انجام داد و از این روش درآمدزایی نیز کرد. مخصوصا زمانی که کیوسک‌ استفاده نمیشود و ارباب رجوعی در محل حاضر نیست.
● کاهش زمان انتظار: طبیعی است پرداخت به کمک این دستگاه سریع‌تر صورت می‌گیرد و مشتریان دیگر لازم نیست در صف‌های طولانی انتظار بکشند. این کار باعث افزایش رضایت نیز آنها و ماندگاری نام برند، شرکت و اداره در ذهن مراجعین می‌شود و احتمالا بازگشت مشتری و وفاداری آنها به کسب و کار شما بیشتر می‌‌شود.
● افزایش نظم: کیوسک‌ بخاطر سازوکار هماهنگ و یکپارچه در اخد، صدور فاکتور و دریافت وجه باعث ایجاد نظم و آرامش در محیط کاری می‌شود و این رضایت عمومی را بیشتر می‌کند و باعث آرامش خاطر پرسنل و مدیران نیز می‌شود و این خود تبعات مثبتی را برای افراد در پی دارد.

استند نوبت دهی


منبع: دیتک سیستم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا