ایران پرچم بزرگترین تولیدکننده پرچم بادبانی

تولید کنندگان مختلفی در کشور، محصول پرچم بادبانی را تولید میکند. شرکت ایران پرچم بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرچم کشور در خدمت مشتریان گرامی میباشد. محصولات این مجموعه تولیدی پرچم بسیار متنوع بوده و امکان تولید هر نوع پرچمی در ایران پرچم وجود دارد. ما با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ پرچم محصولات خود را تولید می‌نمائیم. محصولات متفاوت برای استفاده در تبلیغات محیطی و کسب و کار مورد استفاده قرار میگرد. قدرتمند ترین ابزار برای تبلغات شما پرچم بادبانی می باشد. این پرچم‌ بدلیل داشتن ابعاد و اندازه بسیار مناسب و قرار گیری در موقعیت های مختلف میتواند در تبلیغات بسیار سودمند و موفق باشد. همراه ایران پرچم باشید تا شما را با این محصول جذاب معرفی کنیم.برای ورود به سایت ایران پرچم کلیک کنید.

تماس با ایران پرچم

مرکز خرید پرچم بادبانی کجاست؟

ایران پرچم یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان پرچم در کشور بوده که محصولاتی متفاوت و متنوع را تولید می‌‎نمائید. این شرکت با سابقه نزدیک به دو دهه محصولات مدرن و متفاوت و مطابق با نیاز روز صنعت تبلیغات تولید کرده است. این شرکت با قرار گیری در شهر تهران و در میدان آرژانتین محصولات خود را به سراسر کشور ارسال و عرضه می‌نمائید. مجموعه تولیدی پرچم ایران پرچم به دلیل استفاده از مدرن ترین خط تولید پرچم در کشور، به مرکز خرید پرچم بادبانی نیز شهرت دارد. امکان خرید پرچم بصورت حضوری و غیر حضوری از ایران پرچم فراهم بوده و در هر ساعتی نسبت به ثبت سفارش خود میتوانید اقدام کنید.

موارد استفاده از پرچم بادبانی!!!

همانطور که در بالا اشاره شد از این محصول میتوان در تبلیغات بسیار سود برد. از این محصول در محیط‌های بیرونی، ورودی‌ها، مجموعه‌های رفاهی و خدماتی، رستوران‌ها و مجموعه‌های توریستی و... استفاده کرد. پرچم بادبانی به دلیل ارتفاع و ابعادی ویژه ای که دارد میتواند به شما برای جذب مخاطب استفاده کرد. معمولاً برای موفقیت بالاتر این محصول از رنگ‌های گرم و جذاب استفاده شده تا بتواند از هر فاصله‌ای کارایی خود را داشته باشد.

مرکز خرید پرچم بادبانی

ابعاد پرچم بادبانی چقدر است؟

در بالا اشاره شده که ابعاد پرچم بادبانی سبب دید بهتر این محصول خواهد بود. ابعاد پرچم بادبانی تولیدی شرکت ایران پرچم 70×300 سانتی متر میباشد. این ابعاد بصورت ویژه ابعادی عالی را برای ایجاد یک طرح و المان تبلیغاتی به شما خواهد داد. بعد از نصب پرچم بادبانی بر روی میله پرچم ابعاد آن هم توسط پایه و میله پرچم افزایش پیدا خواهد کرد. ابعاد پرچم بادبانی بسیار مهم بوده زیراکه قیمت پرچم ساحلی تا حدود بسیار زیادی به متراژ پارچه استفاده شده در پرچم بستگی دارد.

خرید پرچم ساحلی با پایه پرچم آبی

تنوع پایه پرچم ساحلی بادبانی

مهمترین مسئله در زمان خرید پرچم بادبانی نوع پایه پرچم میباشد. پایه پرچم ساحلی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید میگردد.پایه پرچم در مدل فلزی( ایرانی و خارجی)، گرانولی، پلاستیکی(آبی) تولید و بفروس میرسد. پایه پرچم در ایستایی پرچم نقش عمده و اساسی را ایفا میکند. پایه پرچم سبک در برابر باد و شرایط آب و هوایی آسیب پذیر بوده و باعث افتادن پرچم خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد پرچم با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمائید.

قیمت و سفارش پرچم ساحل بادبانی

برای تعیین قیمت پرچم بادبانی معیارهای متفاوتی وجود دارد. پایه پرچم و نوع پارچه مورد استفاده در تولید پرچم بادبانی تعیین کننده قیمت نهایی آن می‌باشد. طیف وسیع مورد استفاده در تولید پرچم بادبانی در مشخص شدن قیمت پرچم بادبانی بسیار تاثیر گذار است. همانطور که در بالا اشاره شده تنوع بالا در نوع پایه پرچم و میله پرچم خود سبب تعیین قیمت این محصول میشود. مدت زمان برای تولید پرچم ساحلی سه روز کاری بوده ولی میتوان این محصول را بصورت فوری خریداری کرد. در تولید پرچم فوری بادبانی مدرت زمان در حدود چند ساعت یا نهایتاً یک روز کاری خواهد بود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا