مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

amir9398

Member
نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در تهران با بیش از 100 تکنسین متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی با استفاده از قطعات اصلی و گارانتی شده در تمامی مناطق تهران و البرز در اسرع وقت می باشد. برای درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود می توانید با شماره 02147278 تماس بگیرید و یا از طریق فرم درخواست ارسال کارشناس سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت مراجعه کنند و مشکل دستگاه شما را برطرف کنند. برخی از مزایای استفاده از خدمات مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی پشتیبان شامل پشتیبانی 24 ساعته، 90 روز گارانتی تعمیر و قطعات، تعمیرات در محل بدون مسافرت، بیش از 15 سال سابقه و سرعت خدمات می باشد.

عیب یابی با توجه به پیام خطای نمایش داده شده:

معنی پیام خطا

2 ساعت
زمان تخمین زده شده. 2H فقط زمان تخمینی باقی مانده برای چرخه را نشان می دهد. 2H یعنی زمان باقیمانده کمتر از 2 ساعت است، زمانی که زمان کمتر از 99 دقیقه باشد، شمارش معکوس تا پایان چرخه شستشو شروع می شود. این یک کد خطا نیست و نیازی به تعمیر ندارد.

AE
یک کد خطای AE نشان دهنده نشت احتمالی دستگاه است. این اغلب به دلیل سرریز بیش از حد گاز کف به پایه ماشین ظرفشویی ایجاد می شود. بیایید بررسی کنیم که آیا این مورد است.

این پیام CE نمایش داده شده یک خطای حرکت است. این ممکن است نشان دهنده مشکل در موتور یا دسته سیم بین موتور و برد کنترل باشد. این را می توان با انجام مراحل زیر اصلاح کرد: 1. دکمه روشن/خاموش ماشین ظرفشویی را روشن کنید. 2. قطع کننده مدار ماشین ظرفشویی را خاموش کنید و 10 ثانیه صبر کنید. 3. مدارشکن ماشین ظرفشویی را دوباره روشن کنید. 4. دکمه POWER را فشار دهید تا ماشین ظرفشویی روشن شود و چرخه جدیدی شروع شود.

CR
این به سادگی نشان می دهد که واحد در حالت تست است که توسط نصاب ها، خدمات و تکنسین ها برای تأیید عملکرد واحد استفاده می شود. CR با فشار دادن و نگه داشتن 3 دکمه به طور همزمان فعال می شود. نحوه خاموش کردن کد خطای CR: 1. دکمه POWER را فشار دهید تا دستگاه خاموش شود. 2. 1-2 دقیقه صبر کنید، سپس دستگاه را دوباره روشن کنید.

بودن
کد خطای bE نشان دهنده استفاده از مواد شوینده اشتباه یا عدم تراز کردن دستگاه است. برای حل مشکل: 1. از چه نوع شوینده ای استفاده می کنید؟ برای شستن دست از مواد شوینده مایع استفاده نکنید. 2. آیا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است؟ برای اطمینان از تخلیه مناسب و جلوگیری از آسیب، ماشین ظرفشویی باید از جلو به عقب و پهلو به پهلو به درستی تراز شود. 3. آیا کف در وان ماشین ظرفشویی قابل مشاهده است؟ اگر شکر قابل مشاهده است، 4 تا 7 اونس شیر را در یک کاسه کم عمق بریزید، آن را روی قفسه بالایی قرار دهید و دستگاه را روی چرخه AUTO قرار دهید.

nE

خطای موتور Vario. هنگامی که دستگاه مشکل احتمالی موتور واریو را تشخیص داد که بازوهای اسپری ماشین ظرفشویی را کنترل می کند.

PF
قطع برق این دستگاه برای محافظت از ماشین ظرفشویی در صورت قطع برق یا قطع برق طراحی شده است.

CL
قفل کودک این یک کد خطا نیست. این کد به این معنی است که عملکرد CHILD LOCK یا CONTROL LOCK فعال شده است. هنگامی که فعال است، همه دکمه ها به جز درب ماشین لباسشویی و دکمه POWER تغییر نمی کنند.

اف
هنگامی که دستگاه F را نمایش می دهد، حسگر شفافیت آب را اندازه گیری می کند. پس از 5 دقیقه اندازه گیری (به استثنای تخلیه و پر کردن)، صفحه دستگاه زمان درمان را نشان می دهد.

سی دی
سی دی مخفف Cool-dry است. این یک چرخه خشک کردن اضافی برای بهبود عملکرد خشک کردن است. این چرخه پس از پایان کلاس تا 60 دقیقه دیگر ادامه خواهد داشت. می توان آن را در هر زمان با باز کردن در قطع کرد.

شما
خرابی ترمیستور یا دمای آب ورودی بسیار بالا (بیش از 194 فارنهایت)

این است که می گویند
مشکل ورودی آب • بررسی کنید که آیا شیلنگ ورودی آب مسدود، پیچ خورده یا یخ زده است. • منبع آب را بررسی کنید.

OE
-مشکل زهکشی • بررسی کنید که آیا شلنگ تخلیه آب مسدود، پیچ خورده یا یخ زده است. - فضا یا خروجی هوا مسدود شده است. • شکاف یا اگزوز را تمیز کنید. - فیلترها مسدود شده اند. • فیلترها را تمیز کنید.

FE
آب اضافی وجود دارد.

HE

خرابی مدار گرمایش

THE
مشکل موتور

I24، H01، H02
این یک کد خطا نیست، تنظیم ساعت برای تاخیر در شستشو را نشان می دهد. برای لغو شستشوی تاخیری، درب ماشین ظرفشویی را باز کرده و به طور همزمان (بسته به ماشین لباسشویی خود) به مدت 3 ثانیه فشار دهید: NORMAL و DELICATE. DUAL CONTROL و DELICATE را فشار دهید. SPAY و HALF CHARGE را فشار دهید.

01,02,03 تا 24
یک کد دو رقمی نشان می دهد که DELAY START فعال شده است. این عدد نشان می دهد که سیکل چند ساعت تاخیر دارد. خطا نیست. برای غیرفعال کردن شروع تاخیری و شروع سریع چرخه از عملکرد CANCEL استفاده کنید.
چرخه شارژ P1، P2، P3، P4. این یک کد خطا نیست. P1: قابلمه و تابه. P2: کوکوت. P3: ظروف شیشه ای. P4: مراقبت شبانه.

n:xx، u:xxx، d:xx
این یک کد خطا نیست. این اطلاعات با نسخه کنترلر مطابقت دارد. اگر چنین است، به سادگی دستگاه را خاموش و سپس دوباره روشن کنید.
صدای وزوز (هشدار دمای بالا) این یک خطا نیست. هنگامی که بلافاصله پس از گرم کردن، شستن یا خشک کردن لباس‌ها در را باز می‌کنید، اگر فضای داخلی داغ باشد، یک زنگ هشدار برای ایمنی بیشتر به صدا در می‌آید.

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی
این دستگاه مجهز به سیستم بررسی خودکار خطا برای شناسایی و تشخیص مشکلات در مراحل اولیه است. اگر دستگاه به درستی کار نمی کند یا اصلا کار نمی کند، قبل از تماس با خدمات، موارد زیر را بررسی کنید.

راه حل های مشکلات

پس از اتمام چرخه، آب در وان باقی می ماند.
شیلنگ تخلیه پیچ خورده یا مسدود شده است. لوله شفاف یا انسداد را تنظیم کنید.

ماشین ظرفشویی خیلی طولانی کار می کند.
ماشین ظرفشویی به آب سرد متصل است. اتصال منبع آب یا تنظیم آبگرمکن را بررسی کنید. (آب سرد بیشتر طول می کشد تا گرم شود.)

ماشین ظرفشویی کار نمی کند.
دکمه شروع فشار داده نمی شود. دکمه Start را فشار دهید.
درب کاملا بسته نیست. مطمئن شوید که درب کاملا بسته و قفل شده است.
منبع تغذیه یا خط برق وصل نیست. منبع تغذیه یا منبع تغذیه را به درستی وصل کنید.
فیوز سوخته یا قطع کننده مدار. فیوز را تعویض کنید یا کلید مدار را ریست کنید.

بو
چرخه قبلی قبل از پایان متوقف می شود و آب باقی مانده در ماشین ظرفشویی باقی می ماند. دستگاه را روشن کنید، گزینه Cancel cycle را اجرا کنید تا آب باقیمانده خارج شود، سپس چرخه توربو را با استفاده از مواد شوینده اما با ماشین ظرفشویی خالی اجرا کنید.
در پایین دستگاه یا در فیلتر مواد غذایی قرار دارد. فیلتر و فضای داخلی را طبق بخش تعمیر و نگهداری دفترچه راهنمای مالک تمیز کنید.
ظروف شسته نشده برای مدت طولانی در دستگاه باقی می مانند. با یک فنجان سرکه سفید در یک لیوان یا کاسه ای که در بالای قفسه قابل شستشو است، چرخه بزنید. (سرکه یک اسید است و ممکن است با استفاده مداوم به دستگاه شما آسیب برساند.)

غذا روی ظروف باقی می ماند.
انتخاب چرخه نامناسب بسته به سطح کثیف و نوع ظروف شسته شده، چرخه صحیح را انتخاب کنید.
دمای آب خیلی پایین است. اتصال منبع آب یا تنظیم آبگرمکن را بررسی کنید.
از مواد شوینده ماشین ظرفشویی استفاده نشده است. از شوینده های توصیه شده استفاده کنید.
فشار کم آب ورودی فشار آب باید بین 20 تا 80 psi باشد.
سوراخ های جت آب روی بازوهای اسپری مسدود شده است. بازوهای اسپری را تمیز کنید.
بارگیری نامناسب کانتینرها اطمینان حاصل کنید که ظروف چرخش بازوی اسپری را مسدود نمی کنند یا با پخش کننده مواد شوینده تداخل ندارند.
فیلترها مسدود شده اند. فیلترها را تمیز کنید

کدورت ظروف شیشه ای
ترکیبی از مواد شوینده زیاد و آب سخت. از مواد شوینده کمتر استفاده کنید و از مواد شوینده کمتری استفاده کنید تا مشکل به حداقل برسد.

علائم سیاه یا خاکستری روی ظروف.
اقلام آلومینیومی ظروف را در طول چرخه تمیز می کنند. ظروف را عوض کنید

لایه زرد یا قهوه ای روی سطوح داخلی ماشین ظرفشویی.
لکه های قهوه یا چای. با استفاده از لکه بر لکه را پاک کنید.

صدا
مقداری صدا در حین کار طبیعی است. • باز کردن درب مواد شوینده. • پمپ تخلیه در شروع چرخه تخلیه.
ماشین ظرفشویی هیچ سطحی ندارد. سطح پاها را تنظیم کنید.
بازوی نازل به ظروف برخورد می کند. ظروف را عوض کنید

ظروف خشک نمی شوند
ماشین لباسشویی خالی است. اگر خالی است، محلول شستشو را بررسی کرده و دوباره پر کنید.

لامپ ها روشن نمی شوند.
برق وصل نیست برق را وصل کنید

بازوهای اسپری به راحتی نمی چرخند.
سوراخ بازوی اسپری با ذرات غذا مسدود شده است. سوراخ های بازوهای اسپری را تمیز کنید.

هنگامی که درب باز می شود، در حین یا بلافاصله پس از پایان یک چرخه، ماشین لباسشویی یک بوق مداوم منتشر می کند.
این یک اقدام امنیتی است. تماس با بخار اگزوز یا محتویات داغ ماشین ظرفشویی ممکن است باعث آسیب شود. در را ببندید تا ماشین ظرفشویی و ظروف خنک شوند. اگر در بسته باشد یا دمای داخلی سرد شده باشد، زنگ قطع می شود.

اگر در حین کار صفحه را لمس کنید، زنگ ماشین ظرفشویی به صدا در می آید.
خرابی یا تماس با صفحه کنترل در حین کار ممکن است باعث غیرفعال شدن صدای دکمه شود. برای جلوگیری از تغییر ناخواسته پارامترهای چرخه، فقط دکمه‌های قفل پاور، استارت و کنترل در حین کار فعال هستند. • صداهای دکمه را می توان با فشار طولانی نیم بار به مدت سه ثانیه خاموش کرد. • پایان زنگ هشدار و صداهای هشدار امنیتی همچنان به صدا در می آیند.

چرخه ماشین ظرفشویی تمام نشده است.
در طول چرخه، در باز شد. اگر در طول یک چرخه باز شود، دکمه Start باید در عرض 4 دقیقه فشار داده شود در غیر این صورت دستگاه خاموش می شود و تمام تنظیمات از بین می رود.

نشتی از جلوی دستگاه
ماشین ظرفشویی به درستی تراز نشده است. اطمینان حاصل کنید که دستگاه یک طرفه به سمت هم تراز و جلو به عقب باشد. دستورالعمل های ارتقا را در بخش نصب ببینید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا