مراحل edit این عکس

yazditabar

Member
سلام

میخواستم یه ادیت برای عکسام داشته باشم
چه مراحلی رو باید برای رسیدن به عکسی شبیه عکس زیر طی کرد! :wink:
 

پیوست ها

  • 000.jpg
    000.jpg
    71.1 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • 1111.jpg
    1111.jpg
    59 کیلوبایت · بازدیدها: 6

NAKOOT

Well-Known Member
عکاس جفت کارها رو می شناسم :crazy:
اولش که باید عکس خوب باشه ، یعنی اینا کلا عکاسی و دوربیناشون قویه !!
بعدش میان با لایت رووم رنگ و تنظیمات رو دستکاری می کنن و با فتوشاپ هم فوق فوقش ابر اضافه کرده باشن و تکستچر...

 

yazditabar

Member
ممنون.
در مورد لایت رووم یه کم اطلاعات خرج کن یا لینکی چیزی.!
tnx
 

hamid_131

Active Member
شركت‌‏هاي اپل و ماكروميديا كه چندي پيش با هم ادغام شدند ؛ اولين محصول مشترك خود را تحت عنوان LIGHTROOM عرضه كرده‌‏اند اين نرم‌‏افزار كه مخاطب آن عكاسان ويرايشگران حرفه‌‏اي تصاوير هستند براي كار با فوتوشاپ اپل طراحي شده است.
از مهم‌‏ترين مشخصه‌‏هاي برنامه جديد اين است كه از نرم‌‏افزار معروف فلاش براي فراهم كردن امكان طراحي صفحات وب شخصي توسط كاربران استفاده مي‌‏كند.
لايت روم كه از سوي ADOBE يك تاريكخانه عكاسي ديجيتال تلقي مي‌‏شود ، طوري طراحي شده كه كار با آن آسان است و توان كار با فورمت‌‏هاي متعدد از جمله ديتاي خام پردازش نشده را براي كاربران فراهم مي‌‏كند.
بسياري لايت روم را رقيبي براي برنامه جديد APERTURE اپل تلقي مي‌‏كنند.
لايت روم كه در حال حاضر صرفا براي كار با رايانه‌‏هاي مك پيكره‌‏بندي شده عمده‌‏ترين محصولي است كه به دنبال ادغام دو شركت ADOBE و ماكروميديا عرضه مي‌‏شود.
در حال حاضر نسخه آزمايشي اين برنامه قابل دانلود است.

فضاي نرم‌افزار
در بالاي صفحه، سمت راست كلمات Library،Develop، Slide Show، Print و Web به چشم مي‌خورد كه كليد ورود به بيشتر قابليت‌هاي نرم‌افزار است. با دكمه‌هاي «Tab» و «Shift + Tab» مي‌توانيد ابزارها و پانل‌هاي مختلف را مخفي كنيد (اين ميان‌برها براي كاربران فتوشاپ آشناست)، با كليد F بين دو حالت پنجره عادي و تمام صفحه (Full Screen) تغيير وضعيت مي‌‌دهيد.
Library، اولين بخشي است كه به سراغ آن مي‌رويد. اين قسمت مخصوص مديريت فايل‌هاي تصاوير شماست. اما برخي دستكاري‌هاي ساده از جمله كنتراست، ميزان نوردهي (Exposure)، برش تصوير (Crop) از طريق پانل Quick Develop، قابل انجام است. هيستوگرام هر تصوير نيز در بالاي اين پانل در دسترس است و وقتي هيستوگرام را داريد، با تنظيم آن قادر به انجام تغييرات بسياري روي عكس هستيد؛ دستكاري حرفه‌اي‌تر فايل‌ها در بخش Develop، انجام مي‌شود.
بخش‌هاي Slide Show، Print و Web جهت تهيه خروجي، طراحي شده است. از اسم هر كدام پيداست كه چه مي‌كند و توضيح آنها براي خوانندگان ماهنامه شايد خنده‌دار باشد!
«اتاق روشن» واقعاً روشن است و تمام ابزارهاي مورد نياز را در دسترس شما قرار داده است و مانند نرم‌افزارهاي ديگر مانند «فتوشاپ» نياز به زمان زيادي ندارد تا به محيط آن خو گرفته و از ميان ابزارهاي فراواني كه غالباً براي يك كاربر عادي بي‌مصرف است، فرمان‌هاي مورد نياز را پيدا كنيد. جهت امتحان اين ادعا به سايت http://Labs.adobe.com/technologies/lightroom مراجعه كنيد، نسخه بتا را به صورت رايگان، قابل دريافت است. نصب برنامه به 11 مگابايت فضاي خالي بر روي هاردديسك، پنتيوم 4 و ترجيحاً يك گيگابايت حافظه RAM، نياز دارد. رزالوشن صفحه‌تان هم حداقل 768*1024 باشد.
Enjoy it!
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
البته نمیشه گفت کل این عکسا ویرایش شده و ساختگی باشن.

بقول شهرام این عکسا با دوربین کاملا حرفه ای و امکانات خاصی گرفته میشه.

مثلا این عکس رو ببینید:

[MIUC]01138641366[/MIUC]

و این هم توضیح عکاس که از چه ابزاری استفاده کرده که عکس به این قشنگی گرفته و البته یه مقداری هم ویرایش کرده:

02.png


این فیلم واسه یه عکاس 22-23 ساله ست که واقعا کاراش محشره و عکسای خیلی خوبی میندازه و یه فیلم تقریبا آموزشیه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا