مراحل ساخت کاراکتر...؟

GsGraphic

Well-Known Member
سلام عزیزان دل بابا
یکی از اساتیت گلمون لطف کنن مراحل ساخت یک کاراکتر رو
تو برنامه زیبراش به طور خلاصه و تیتر وار توضیح بدن.
یه سوالم دارم::green:آیا برای طراحی ابتدایی شخصییت(پیش طرح) باید از برنامه دیگه ای
استفاده کرد یا نه خود برنامه زیبراش قابلییت رسم شکل رو هم داره.ممنون:rose:
و یه کار که سطحش خیلی پایینه ولی شما به بزرگی خودتون ببخشین (تازه کاریم دیگه کاریش نمیشه کرد):green:
 

پیوست ها

  • alireza.jpg
    alireza.jpg
    92.1 کیلوبایت · بازدیدها: 84
آخرین ویرایش:

younes ebrahimi

New Member
با سلام

معمولا برای طراحی یه شخصیت ابتدا پیش طرحشو تو برنامه های دیگه میسازن ( مانند : مکس ) و برای دادن جزییات اونو وارد زی براش میکنن .

طرحتون رو هم دیدم .. خیلی جالب بود ...
 

einollahia

Well-Known Member
عزیز جان جواب دقیقی نداره که

اینو فعلا نگاه کن:

http://forum.cgpersia.com/f15/binary-divinity-birth-creature-3584/

اینم نگاه کن:
http://cgpersia.com/2010/03/gnomon-workshop-creature-design-with-aaron-sims-vol-2-2-52-gb-5159.html

_______________________________________________________________________________________

خوب حالا سوالت

برای ساختم کاراکتر آناتومی مهم ترین چیزه و برای طرااحیش علاوه بر تاریخچه و خصوصیاتش بهش اضافه میشه.

اینم ادامش

http://forums.cgsociety.org/forumdisplay.php?f=177
 

sharin

Member
با سلام .
گرچه خيلي قديمي هست اما شايد بدرد كسايي كه هنوز جوابشون رو نگرفتن بخوره.

تو خود برنامه با استفاده از Zsphere مي تونيد كاراكترتون رو شروع كنيد و كامل بسازيد و بعد از اتمام كار اگر مي خواهيد به برنامه ي ديگه اي منتقل كنيد بايد يك topology براش درست كنيد كه face هاش كم بشه با فرمت .obj منتقل كنيد.

مي تونيد base كار رو هم مثلا تو مايا بسازيد وبا obj. به zbrush بياريد و جزئيات بديد و normal map بگيريد و به مايا بر گردونيد ، يا دوباره topology بگيريد و برگردونيد.

موفق باشيد.
 

sharin

Member
همون قلم نوريه ديگه كه به جاي موس ازش استفاده مي كنند، تو سايز هاي مختلف a4 و ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا