PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
مدیرعامل پیک آسا درباره اختلالات سرویس صندوق صوتی شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: نخستین مرکز VMS شبکه همراه اول که متعلق به یک شرکت چینی بود، اوایل اشتباهات زیادی داشت و پیغام های اشتباهی برای مشترکان ارسال می کرد که این سرویس را به یک سیستم دروغ گویی شناختند.
"مهدی نیامنش" در گفت و گو با آژانس خبری تلفن همراه (همنا) افزود: ارسال پیغام های اشتباهی به مشترکان مبنی بر اینکه پیغامی در صندوق صوتی آنها وجود دارد، باگ سیستم است چراکه به صورت طبیعی اینطور کار نمی کند و مرکز جدید VMS همراه اول که توسط پیک آسا در جنوب کشور راه اندازی شده، باگ اینطوری ندارد.
وی، درصد خطای مرکز VMS همراه اول را جزئی و درصد موفقیت آن را بیش از 95 درصد دانست و تصریح کرد: رفع نکردن اشکالات موجود در این سرویس موجب شده است تا هر لحظه از تعداد مشترکان این سرویس کاسته شود.
نیامنش گفت: سرویس صندوق صوتی که در اختیار مشترکان همراه اول قرار داده شده است، سرویس قدیمی است که سابقه آن به تلفن ثابت برمی گردد اما مدل مالی آن پیچیده تر است.
وی درباره عدم استقبال از این سرویس در ایران دو دلیل ذکر کرد و افزود: مهمترین آن فرهنگ مردم است چراکه مردم ایران دوست ندارند با یک ماشین صحبت کنند و به لحاظ فرهنگی و عادتی که دارند، پیغام نمی گذارند.
نیامنش تصریح کرد: اما عامل دیگری که تاثیر بدی روی این سرویس داشت و اوضاع را بدتر کرد، مدل مالی آن بود بطوریکه وقتی پیغامی برای مشترکی گذاشته می شود، او می بایست تماس گرفته، هزینه ها را بپردازد تا متوجه شود که چه کسی برای او پیغم گذاشه است.
وی ادامه داد: به همین دلیل این مدل صرفه جویی اقتصادی برای مشترک ندارد و در بیشتر موارد مشترک هزینه ای برای اینکه بفهمد چه کسی با وی تماس گرفته، نمی پردازد.
نیامنش با اشاره به اینکه همراه اول نزدیک به 300 هزار مشترک VMS دارد، خاطرنشان کرد: اگر شرکت ارتباطات سیار ایران می توانست این مدل مالی را عوض کند، می توانست تعداد مشترک بیشتری جذب کند.
به گفته وی، دو مرکز VMS در شبکه همراه اول وجود دارد که یکی از آنها متعلق به یک شرکت چینی دیگری متعلق به پیک آسا است که هنوز ظرفیت این دو مرکز پر نشده است.
نیامنش درخصوص تغییر مدل تجاری از پیش تعیین شده بر روی این سرویس اظهار داشت: کار ما با همراه اول به صورت فروش بوده و در ارایه سرویس نقشش زیادی نداریم و تعاریف صورت گرفته روی مدل مالی و قیمت ها، همگی دست همراه اول است اما برای جذب مشترک بیشتر نیاز به کار فرهنگی دارد.
وی اضافه کرد: بهتر است برای عرضه موفقیت آمیز این سرویس جای چول دهنده و پول گیرنده عوض شود تا مشترک این سرویس مجبور به پرداخت هزینه نباشد چراکه گاهی ممکن است پیغام های گذاشته شده، مزاحمت باشد.
منبع
"مهدی نیامنش" در گفت و گو با آژانس خبری تلفن همراه (همنا) افزود: ارسال پیغام های اشتباهی به مشترکان مبنی بر اینکه پیغامی در صندوق صوتی آنها وجود دارد، باگ سیستم است چراکه به صورت طبیعی اینطور کار نمی کند و مرکز جدید VMS همراه اول که توسط پیک آسا در جنوب کشور راه اندازی شده، باگ اینطوری ندارد.
وی، درصد خطای مرکز VMS همراه اول را جزئی و درصد موفقیت آن را بیش از 95 درصد دانست و تصریح کرد: رفع نکردن اشکالات موجود در این سرویس موجب شده است تا هر لحظه از تعداد مشترکان این سرویس کاسته شود.
نیامنش گفت: سرویس صندوق صوتی که در اختیار مشترکان همراه اول قرار داده شده است، سرویس قدیمی است که سابقه آن به تلفن ثابت برمی گردد اما مدل مالی آن پیچیده تر است.
وی درباره عدم استقبال از این سرویس در ایران دو دلیل ذکر کرد و افزود: مهمترین آن فرهنگ مردم است چراکه مردم ایران دوست ندارند با یک ماشین صحبت کنند و به لحاظ فرهنگی و عادتی که دارند، پیغام نمی گذارند.
نیامنش تصریح کرد: اما عامل دیگری که تاثیر بدی روی این سرویس داشت و اوضاع را بدتر کرد، مدل مالی آن بود بطوریکه وقتی پیغامی برای مشترکی گذاشته می شود، او می بایست تماس گرفته، هزینه ها را بپردازد تا متوجه شود که چه کسی برای او پیغم گذاشه است.
وی ادامه داد: به همین دلیل این مدل صرفه جویی اقتصادی برای مشترک ندارد و در بیشتر موارد مشترک هزینه ای برای اینکه بفهمد چه کسی با وی تماس گرفته، نمی پردازد.
نیامنش با اشاره به اینکه همراه اول نزدیک به 300 هزار مشترک VMS دارد، خاطرنشان کرد: اگر شرکت ارتباطات سیار ایران می توانست این مدل مالی را عوض کند، می توانست تعداد مشترک بیشتری جذب کند.
به گفته وی، دو مرکز VMS در شبکه همراه اول وجود دارد که یکی از آنها متعلق به یک شرکت چینی دیگری متعلق به پیک آسا است که هنوز ظرفیت این دو مرکز پر نشده است.
نیامنش درخصوص تغییر مدل تجاری از پیش تعیین شده بر روی این سرویس اظهار داشت: کار ما با همراه اول به صورت فروش بوده و در ارایه سرویس نقشش زیادی نداریم و تعاریف صورت گرفته روی مدل مالی و قیمت ها، همگی دست همراه اول است اما برای جذب مشترک بیشتر نیاز به کار فرهنگی دارد.
وی اضافه کرد: بهتر است برای عرضه موفقیت آمیز این سرویس جای چول دهنده و پول گیرنده عوض شود تا مشترک این سرویس مجبور به پرداخت هزینه نباشد چراکه گاهی ممکن است پیغام های گذاشته شده، مزاحمت باشد.
منبع