بطور کلی عرض می کنم که تا اونجایی که می تونید از تعداد فیس های کمتری استفاده کنید ولی تا اندازه ای باشه که با یک mesh smooth به مدل کامل برسید .
همونطور که شما هم رعایت کردید ، نباید از فیسهای 3 یا 5 ضلعی در مدل استفاده کرد . فقط چهار ضلعی که البته دلایلی هم داره ، مثلا در هنگام unwarp و یا استفاده از mesh smooth
من احساس می کنم در داخل گلگیرها فیسهای سه ضلعی دیده میشه (البته احتمالا از این زاویه این طور هست) در انتهای کار هم باز سعی کن که مدلت رو بهینه کنی . یعنی فیسهایی که می تونی حذف کنی ولی به کیفیت مدل آسیبی نزنی حذف کن .
موفق باشی
منم موافقم کارت خوب شده اما بدنه را باید دست کاری کنی چون یه جورای تو ذوق میزنه
بیشتر مشکل رو بدنه هست و شاید 3 ضلعی و یا 5 ضلعی بودن بعضی قسمت ها کار رو برای مش اسموت یا توربو مش خراب کرده .
بعد هم ماشین رو خوابوندن به نظر من یکم نافرمش کرده . البته با اینکه خواستی اسپورت نشون بدی اما چرخ عقب را خیلی خوابوندی و یه جورایی هماهنگی بین چرخ عقب و جلو نیست . برای همین وقتی از بغل نمایی که قرار دادی نگاه میکنی مخصوصا عقب ماشین جالب به نظر نمییاد .
کلا ایراد خاصی نداری یکم وقت بذاری مشکلت حل میشه .