مدلسازی بر مبنای NURBS در صنعت بازی

amsh

New Member
با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان و اساتید محترم. چند سوال داشتم خدمت شما ک اگر دوستان لطف کنن و کمک کنن ممنون میشم

1- خواستم ببینم آیا از مدلسازی بر مبنای NURBS (مثلا مدلسازی با راینو) در صنعت بازی استفاده میشه؟، بفرض آیا بازی های معروف ماشینی(مثلا GTA V) برای مدلسازی ماشین ها از مدلسازی NURBS استفاده کردن و میکنن؟
2- وقتی در همون مدلسازی معمولی (مثل 3ds max) با افزایش سیگمنت ها میشه سطح های دارای انحنا رو ب خوبی ایجاد کرد(برای استفاده در طراحی بازی)، چ لزومی داره ک بخوایم از مدلسازی NURBS استفاده کنیم؟
3- آیا موتورهای معروف بازی سازی مثل آنریل انجین، از آبجت های NURBS ب خوبی پشتیبانی میکنن؟

متاسفانه توی هیچ سایت ایرانی، توضیح کاملی نتونستم پیدا کنم. با تشکر فراوان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا