شاید این پرسش برای شما هم پیش آمده که مدرک icdl فنی و حرفه ای چیست؟ برای کجا می توان از این مدرک استفاده کرد؟ آیا این مدرک اعتبار دارد یا نه! قبل از هرچیز بهتر است بدانید دوره icdl چیست و شامل چه آموزش هایی می شود و چرا باید این دوره را یاد بگیرید. با ما همراه باشید.

دوره آنلاین icdl چیست؟


دوره آنلاین icdl شامل 7 مهارت در کامپیوتر است که یکی از اساسی ترین نیازهای فردی و اداری برای انجام کارهای روزمره با کامپیوتر را بیان می کند. این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند و شامل دورس متنوع از جمله :
  1. یادگیری نصب ویندوز و آشنایی با تمام امکانات و تنظیمان ویندوز ، بهبود عملکرد سیستم و ... می باشد.
  2. دوره آموزش واژه پرداز ورد که شامل تنظیمات نگارشی از جمله فونت ، پارگراف بندی ، تنظیمات فوتر و هدر ، تنظیمات تصاویر و صفحه بندی و ... می باشد.
  3. دوره آموزش اکسل که برای محاسبات ریاضی - آمار و نمودار ها بسیار کاربردی می باشد و شما می توانید با یادگیری این نرم افزار به راحتی آمارهای روزانه ، ماهانه و سالانه را حساب کنید.
  4. دوره آموزش اکسس شامل تمامی محاسبات و کار با جداول پایگاه داده و نحوه ارتباط بین آنها می باشد. اینکه شما چگونه اطلاعات را واکشی یا ذخیره کنید و اطلاعات به چه نحوه در این جداول ذخیره می شوند و ... در این دوره آموزش می بینید.
  5. دوره آموزش پاور پونت که شامل کار با اسلایدها - تصاویر و نحوه نمایش آنها - کار با الگوها و تنظیمات این محیط است که برای ارائه محصول - مقاله - دفاعیه یا تدریس آنلاین این محیط بسیار کاربردی است.
  6. آموزش امکانات پست الکترونیک یا همان ایمیل و اینترنت از جمله نحوه جستجو در اینترنت و کار با ایمیل در این دوره آموزش داده می شود.
  7. مباحث it و نکات مهم در رابطه با فناوری روز هم جز مباحث این دوره محسوب می شود که اطلاعات تکمیلی در مورد کامپیوتر است.
مدرک icdl فنی حرفه ای

آیا مدرک icdl فنی حرفه ای معتبر است؟ آیا مدرک icdl بین المللی است؟در جواب باید گفت بله این مدرک بسیار معتبر و مورد تایید اتحادیه اروپاست تا جایی که شما می توانید با داشتن همین مدرک برای استخدام و کار در خارج از کشور نیز اقدام کنید. علاوه بر این در بازار کار داخلی بسیاری از شرکت ها و مدیران برای استخدام ارائه این مدرک را یک الزام می دانند زیرا با داشن این مدرک اطمینان پیدا می کنند فرد مورد نظر می تواند از پس وظایف کربوط به حوزه کامپیوتر بر آید. همچنین برای استخدام در بانک ، آموزش و پرورش و یا ارگان های دولتی داشتن این مدرک یک ضرورت است و حتی کارمندان مشغول به کار نیز باید برای ارتقاء دانش علمی خود این مدرک را داشته باشند. اما برای گرفتن مدرک آی سی دی ال فنی و حرفه ای لازم است در موسسات و آموزشگاه های زیر نظر فنی و حرفه ای ثبت نام کنید در غیر این صورت مدرک معتبر دریافت نخواهید کرد.
برای اطمینان از موسسات و آموزشگاهای معتبر نیاز است مدارک رسمی آنها را چک کنید و در مورد سابقه اساتید و آموزشگاه کمی تحقیق داشته باشید تا بعداً دچار مشکل نشوید. شما حتی با آموزش آنلاین icdl می توانید مدرک فنی حرفه ای معتبر دریافت کنید و حتما نیازمند گذراندن دوره حضوری نیستید به خصوص در شرایط حال حاضر که بیماری کرونا باعث مشکلاتی در برگزاری کلاس های حضوری شده است دوره های غیر حضوری جایگزن مناسبی می باشد و شما می توانید به راحتی مدرک غیر حضوری icdl را دریافت کنید و با دریافت مدرک بین المللی آی سی دی ال برای استخدام در خارج از کشور اقدام کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا