هواپیما بهترین گزینه برای سفرهای خارجی است. هر چند در سفرهای داخلی گزینه ای جز هواپیما می تواند برای مسافران مزاحمت هایی را به وجود بیاورد. خرید بلیط هواپیما شرایطی را برای شما و همکارانتان فراهم می کند تا بتوانید در سفرهای داخلی و خارجی به راحتی آب خوردن سفر کنید. بلیط هواپیما حتی برای کسانی که عجله دارند تا به مقصد برسند نیز مناسب است. با استفاده از این وسیله نقلیه می توانید در کمترین زمان ممکن از مبدا به مقصد بروید. قدم اول برای سفر با هواپیما خرید بلیط آن است. روزانه افراد بسیار زیادی برای تردد در شهر و استفاده از امکان مختلف بلیط تهیه می کنند. خرید بلیط اتوبوس های درون شهری یا مکان خاصی مانند سینما بسیار آسان تر از خرید بلیط هواپیما است. اما با تکنیک هایی خاص می توانید بلیط هواپیما را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما​

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما


کسانی که تجربه خرید بلیط هواپیما را داشته باشند، بسیار راحت تر این کار را انجام می دهند. سوال اینجاست برای خرید بلیط هواپیما چه مدارکی مورد نیاز است؟ تا بتوان بلیط این وسیله نقلیه را به راحتی تهیه کرد؟ آیا مدارک پروازهای خارجی و داخلی یکی است؟ برای پاسخگویی به این سوالات در ادامه مطلب با ما همراه باشید. این مطلب ۶ دقیقه وقت شما را به خود اختصاص می دهد.

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط‌ داخلی​

برای خرید بلیط هواپیمای داخلی مراحل پیچیده ای نخواهید داشت. همراه داشتن کارت ملی یا شماره ملی کافی است تا بتوانید بلیط هواپیما مورد نظر خود و خانواده را تهیه کنید. البته این حالت در زمانی است که خرید بلیط خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. هنگام سوار شدن هواپیما نگران نسخه چاپی نباشید با ارائه عکس بلیط نیز می تواند سوار هواپیما شود. خرید بلیط هواپیما داخلی به همین آسانی برای شما میسر است. بسیاری از سایت ها خرید اینترنتی بلیط هواپیما را برای متقاضیان سخت کرده اند این در صورتی است که به آسانی می توان این کار را انجام داد.

بلیط‌های خارجی​

خرید بلیط هواپیما خارجی با نمونه داخلی آن بسیار متفاوت است. در هنگام خرید بلیط خارجی باید تمامی ضوابط و مقررات کشور مقصد را بدانید و نسبت به آن آشنایی داشته باشید. قبل از خرید بلیط خارجی باید از داشتن پاسپورت و مدت اعتبار آن اطمینان حاصل کنید در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد. در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی توجه داشته باشید که آن را به صورت رفت و برگشت رزرو نمایید. در غیر این صورت دچار مشکل خواهد شد. بسیاری از کشورها در هنگام ورود شما به خاک آنها از شما بلیط دو طرفه می خواهند. در صورتی که اطلاعات روی ویزا و بلیط با یکدیگر همخوانی نداشته باشد، دچار مشکل خواهید شد. در هنگام وارد نمودن اطلاعات شخصی و ویزا در سفرهای خارجی نهایت دقت را به کار بگیرید.

داشتن ویزا برای تهیه بلیط های ترکیبی الزامی است!


داشتن ویزا برای تهیه بلیط های ترکیبی الزامی است!​

بسیاری از بلیط ها ترکیبی بوده و از چند مقصد تشکیل شده است. در این نوع بلیط ها باید در چند فرودگاه متوقف شوید و ساعاتی را در فرودگاه بمانید تا با پرواز بعدی به مقصد خود پرواز کنید. در این مواقع باید ویزای کشورهایی که در آن به استراحت می پردازد تا با پرواز بعدی به سفر خود ادامه دهید را نی باید به همراه داشته باشید.

بلیط هواپیما را از سایت های معتبر بخرید​

بسیاری از مسافران هنگام سفر و در پای پرواز متوجه شده اند بلیط صادر شده به نام آنها جعلی بوده و اعتبار قانونی برای پرواز ندارد. اگر می خواهید در زمان پرواز به چنین مشکلاتی بر نخورید سایت های معتبر بلیط هواپیما را برای خرید بلیت انتخاب کنید.

یکی دیگر عواملی که می تواند خرید بلیط هواپیما ارزان را میسر کند، سفر در اواسط هفته و روز اول هفته است. روزهای سه ‌شنبه، چهارشنبه و شنبه جز ایام طلایی هفته به شمار می روند. خرید بلیط هواپیما در این روزها هزینه پروازهای شما را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. برای خرید بلیط هواپیما ارزان در وهله اول به سایت های مجاز گردشگری مراجعه کنید. در این سایت ها با گردآوری انواع بلیط های هواپیما و امکان مقایسه قیمت ها و امکانات هواپیما می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد.” (منبع)


سایت های تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده در زمینه فروش بلیط هواپیما هستند. از بین سایت های گفته شده این تیک بان است که توانسته با ارائه خدماتی نوین و هوشمند نامی نیکو از خود به جای بگذارد. تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما با بیش از ۹۰۰ ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری می نماید. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

هوای پرستارها را داشته باشیم​

در این روزها که کادر درمان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، بیایید با نپرداختن به سفرهای غیر ضروری به این عزیزان برای از بین بردن ویروس کرونا کمک کنیم. رعایت موارد بهداشتی و ماسک زدن را در دستور کار قرار دهیم تا این عزیزان و کشور عزیز ایران به زندگی عادی خود بازگردند. منبع : دلبرانه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا