افزونه 1 مدارک دانشگاه هاوايى در ايران غير قانونى و غير علمى است!

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
نماينده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شوراى اسلامى گفت : مدارک دانشگاه هاوايى در ايران غير قانونى و غير علمى است .

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از ايرنا، "مرتضى تمدن " روز شنبه در بازديد از نمايشگاه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامى واحد شهرکرد در گفت و گو با ايرنا افزود : مدارک صادر شده از اين دانشگاه در ايران غير قانونى است و بايد پيگيرى شود.
وى گفت : دانشگاه هاوايى بسيارى از قواعد و معيارهاى آموزش عالى کشور را رعايت نکرده است و مدارک صادره از اين دانشگاه فاقد اعتبار است .
تمدن اظهار داشت : در بسيارى از محافل دانشگاهى شنيده مىشود ، اين دانشگاه با دريافت پول مدرک صادر کرده که اين امر نياز به بررسى دارد.
به گفته وى ، فعاليت دانشگاه "هاوايى " در ايران بيشتر انتفاعى و تجارى بوده است .

نماينده مردم شهرکرد گفت : براساس برنامه چهارم توسعه کشور دانشگاههاى خارجى معتبر، که معيارهاى آموزش عالى کشور را رعايت کنند، مى‌توانند در کشور شعبه داشته باشند.
عضو هيات رييسه کميسيون تلفيق بودجه مجلس ، با اشاره به اظهار تمايل برخى از کشورها براى تاسيس شبعه دانشگاههاى ايران در کشورخود، بر لزوم سرمايه گذارى در اين زمينه تاکيد کرد.
وى، در خصوص طرح جداسازى دختران و پسران در دانشگاه گفت : طرح اين نظريه توسط مجلس به شدت تکذيب مىشود و اين يک اظهار نظر شخصى بود و بحث در اين زمينه بايد به صورت طرح و يا لايحه در مجلس مطرح شود.

تمدن در خصوص نحوه پوشش دختران و پسران در دانشگاه گفت : اين يک بحث کلى است و با طراحى "لباس ملى " بايد به فرهنگ و اصالت اين سرزمين پايبند بود.
نماينده مردم شهرکرد در زمينه حذف واژه "عدالت جنسيتى " از برنامه چهارم توسعه گفت : اين واژه هيچ گونه مشکلى را براى برنامه چهارم توسعه ايجاد نخواهد کرد.
همزمان با ماه مبارک زمان دو نمايشگاه هنرى از سوى انجمن هنرى و دانشجويان دانشکده معمارى دانشگاه آزاد اسلامى واحد شهرکرد به مدت يک هفته در دانشکده عمران اين دانشگاه داير شده است.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 

iman_ebru

Active Member
واقعا كه جاي تاسف داره.
من خودم اينجا تو ماكو براي استاد ICDL ويندوز نصب ميكنم. بين كجاي كاريم
 

Maxton

Active Member
ممنون..ولی چه جالب دانشگاه ها مختلط باقی می مونند..بهر حال ادما باید یه جوری بهم برسند که این راه هموار باقی موند..بازم ممنون علی جان...
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
محمد جان در اين مورد آگاهي ندارم ولي اگه جايي ديدم حتما بهتون اطلاع مي دم

قربانت

يا علي
 

جدیدترین ارسال ها

بالا