اتمام کار
سلام به همه ی عزیزان
کار من تمام شد . و این هم رندر نهایی
اول از هر چیز از همه ی دوستان تشکر میکنم که توی 22 صفحه من رو همراهی کردن . کلی روحیه دادن و نقص های کار رو گرفتن
باید بگم واقعا مسابقه ی خوبی بود . از همه لحاظ . خصوصا محیط صمیمی و باحالش
یه توضیح مختصر راجع به کار میگم .
برنامه ی اصلی Autodesk 3Ds max 9 بود .
ولی کلا برنامه های مورد استفاده در مراحل کار : 3Dsmax - Zbrush - Photoshop - maxwell - GMX photo painter - Vray
و برنامه های استفاده شده در رندر نهایی : 3Dsmax - Zbrush - Photoshop - maxwell - GMX photo painter
دستگاهی که استفاده کردم واقعا ضعیف بود . دستگاه اصلی من یک ماه قبل از مسابقه مشکل پیدا کرد
خولاصه خیلی صبرم بالا بود که تونستم کار رو به پایان برسونم
در مورد تعداد polygon ها و کلا جزییات مدل ها باید بگم که تعداد polygon ها بدون Smooth برابر : 371.308 بود . دیگه حساب کنید بعد از اسموت
تعداد object ها برابر : 243 تا هستش .
در حین کار از چند شیوه ی مدلینگ مختلف استفاده کردم . و باید بگم که چند روش جدید هم ابداع کردم . که خاب روش های ساده هستن . ولی در عین حال خیلی موثر
رندر با maxwell گرفته شد . البته ابتدا تغییرات در maxwell studio اعمال شد و بعد رندر گرفتم
امید وارم که کار خوبی ارائه داده باشم و این که در تحویل کار هم آدم خوش قول بوده باشم