محصولات اورجینال شیائومی

فروشگاه اینترنتی با هدف عرضه انواع کالای دیجیتال مورد نیاز کاربر جهت سهولت در دسترسی و خرید اینترنتی راه اندازی شده است . فروشگاه با تمرکز بر افزایش کیفیت و قیمت مناسب به دنبال جلب اعتماد بیشتر کاربران عزیز می باشد و تا کنون توانسته است کیفیت و قیمت مناسب در عرضه محصولات داشته باشد .
فروشگاه به عنوان مکانی معتبر و مطمئن برای خرید اینترنتی سریع و امن انواع کالاهای دیجیتال ، موبایل ، کامپیوتر و همچنین به عنوان نمایندگی شیائومی ارائه دهنده محصولات اورجینال شیائومی با گارانتی تسک میران می باشد . در فروشگاه می توانید از خدماتی همچون خرید گوشی شیائومی ، لوازم جانبی گوشی شیائومی و تعمیرات شیائومی را با مناسبترین قیمت و بهترین خدمات بهره مند شوید . فروشگاه محصولات متنوع گوشی شیائومی را به طور گسترده ای ارائه می دهد . از محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی موجود است می توان به انواع گوشی شیائومی redmi اشاره کرد.
برای اطلاع از امکانات ، ویژگی ها و همچنین قیما گوشی های شیائومی از جمله قیمت شائومی mi band 3 ، قیمت گوشی mi 6x ، قیمت شیائومی redmi note 5 pro ، قیمت گوشی redmi 6 می توانید به سایت مراجعه کنید و اطلاعات کامل از هر محصول را بدست آورید. اگر به دنبال فروشگاهی با تمامی محصولات و لوازم جانبی گوشی شیائومی هستید و یا خرید گوشی شیائومی را با اطمینان انجام دهید و از امکانات دیگر شیائومی مانند خرید ساعت شیائومی ، تعمیرات شیائومی و گارانتی تسک میران یا گارانتی تسک می ایران بهره مند شوید حتما به فروشگاه سر بزنید.
بررسی اجمالی گوشی موبایل شیائومی
Redmi Note 5 AI Dual Camera
سال 2018 ، سال معرفی گوشی های کم حاشیه برای همه ی شرکت ها به خصوص شیائومی بود ، از گران ترین گوشی این شرکت یعنی Mi Mix 2S تا ارزان ترین گوشی شیائومی که دستگاه Redmi 6A می باشد همگی دارای صفحه های کم حاشیه هستند. که باعث می شود جلوه ی بسیار زیبایی به این گوشی ها داده شود.
گوشی موبایل Redmi Note 5 Ai Dual Camera نیز از این قائده مستثنی نیست و از یک صفحه 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و وضوح تصویر 1080x2160به عنوان عضوی ازخانواده میان رده های شیائومی به بازار عرضه شد. این گوشی از بدنه ی آلومنیومی ساخته شده و مانند تمامی گوشی های شیائومی معرفی شده تا به امروز از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. چیپست به کار رفته در این دستگاه Snapdragon 625 می باشد که از یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز در خود بهره می برد ، پرازنده گرافیکی این دستگاه نیز Adreno 509 می باشد. که توان کافی برای اجرای انواع بازی را داراست. ردمی نوت 5 Ai Dual Camera در 3 نسخه عرضه می شود ، نسخه ی 3 گیگابایتی با 32 گیابایت حافظه داخلی ، نسخه 4 گیگابایتی با 64 گیگابایت حافظه و نسخه 6 گیگابایتی در کنار حافظه 64 گیگابایتی که هر سه مدل قابلیت ارتقا کارت حافظه تا 256 گیگابایت را نیز دارا می باشند . قیمت شیائومی redmi note 5 pro نسبت به قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب است . شیائومی دوربینی دوگانه را برای این دستگاه درنظر گرفته ، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با اف/ 1.9 در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی با اف/2.0 که برای گرفتن عکس های بوکه در نظر گرفته شده است. این دوربین قابلیت ضبط ویدیوهای 1080 | 30 فریم در ثانیه را داراست . دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با اف/2.0 بهره می برد که مطمئنا با این مشخصات شاهد عکس های بسیار باکیفیتی خواهید بود. باتری بکار رفته در این گوشی نیز 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که گویای یک گوشی با طول عمر بسیاربالا است که البته در عمل هم همینطور است. این گوشی از هشتمین نسخه از سیستم عامل آندروید (Oreo) بهره می برد که در کنار آن شاهد رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI نیز خواهید بود. که سیستم عامل را زیباتر و کاراتر می کند. این گوشی در 5 رنگ مشکی ، طلایی ، رزگلد ، قرمز و آبی به بازار عرضه می شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا