محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت کدام است؟

سیستم مدیریت محتوا پلتفرمی است که بتواند از پس راه اندازی و مدیریت یک وب سایت ساده یا پیچیده، بدون اینکه حتی لازم باشد یک خط کد نویسی بلد باشید بربیاید. از آنجایی که برای طراحی وب سایت ها می بایست زبان های HTML ، CSS و حداقل یکی از زبان های برنامه نویسی سمت سرور را بلد باشید، منطقی است که به سراغ سیستم یا نرم افزاری بروید که تمامی این کارها را از قبل انجام داده و با یک آموزش ساده، روش نگهداری از یک وب سایت را به شما آموزش دهد.
به جرات می توان گفت که تا به حال بیش از 100 عنوان سیستم مدیریت محتوا ساخته و مورد استفاده قرار داده گرفته که احتمالا نام بیش از نیمی از آنها حتی به گوشتان نخورده است. شاید دلیل اصلی اینکه بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا نتوانستند قلب کاربرها و مدیران وب سایت های را تصاحب کنند، این بود که توسعه دهندگان وب از آنها حمایت نکرده و فرآیند یادگیری و کارکردن با آنها را بیش از حد پیچیده دیده اند.

هر چه باشد یک برنامه نویس خبره هم نمی تواند بیشتر از تعداد انگشتان دست بر روی سیستم های مدیریت محتوا متمرکز باشد، و اصطلاحا فوت کوزه گری را فقط در مورد تعداد انگشت شماری از این سیستم ها می داند.

بنابراین توسعه دهندگان وب نیز به سمت پر کاربرترین و منعطف ترین سیستم مدیریت متحوا می روند که سازنده آن فکر همه جای کار را کرده و یا لااقل مطمئن باشد که با نصب افزونه های جانبی، می توان کمبودهای موجود را به مقدار کافی پوشش داد. متخصصان شرکت طراحی سایت دارکوب با تکیه بر تجربه 19 ساله، سیستم مدیریت محتوای مناسب کار شما را در اختیارتان قرار داده و در حقیقت چالش طراحی سایت ارزان و طراحی سایت حرفه ای مد نظرتان را برای شما حل خواهند کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا