محافظت از swf

Mehrdad155

کاربر فعال
با سلام خدمت دوستان

میدونم این یه سوال همیشگیه و تا حالا هم کلی در موردش بحث شده.ولی واقعا راهی برای protect کردن کامل این فرمت دوست داشتنی نیست؟.برنامه های زیادی را دیدم که فقط code ها را protect می کرد.ولی من برای artwork ها میخوام محافظت انجام بدم(منظور Frames,animations,sprites...) .اگه به exe هم تبدیل کنم باز هم برنامه های زیادی هست که به SWF برش میگردونن.من یه انیماتور دو بعدی هستم.و کمی هم به AS3 آشنا.راستش می خوام تا رسیدن به ساخت بازی (هدف اصلیم) پیش برم.از انجین های ساخت بازی هم نمی خوام استفاده کنم.(مثل game maker,....) .فقط تنها مشکل سر راهم همین open source بودن swf است.
آیا واقعا راهی برای protect کامل آن نیست؟.exe هم بشه طوری نیست فقط کار ها لو نره.
چرا Adobe فکری برای آن نمی کنه؟

مهرداد.
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
برای شما دوست عزیز من استفاده از MDM Zinc یا MProjector و یا Adobe Air خود فلش رو پیشنهاد می کنم که مورد اول در مورد امنیتی در سطح بالای قرار داده تا جایی که شما می تونید فایل هایی که قراره مثلا توی فلش لود کنید رو هم درون پک exe خود برنامه قرار بدید و از پورتی که برنامه برای دستری به اطلاعات در درسترس شما قرار میده بارگزاری کنید تا جایی که من می دونم هنوز راهی هم برای unpack و ... پیدا نشده ولی هیچ چیز غیر ممکن نیست و نمیشه در بحث امنیت 100 در صد رو بیان کرد .....

موفق و پیروز باشید.
 

++Hadi++

Active Member
swf security
یه همچین برنامه ای هست که swf ها رو غیر قابل نفوذ می کنه .
آرش طاووسی اونو تو انجمن فلش ، تیکه تیکه کرده بود و آپ کرده بود .
بگرد تا پیداش کنی .(بالای کادر انجمن ها - گزینه جستجو در تالار - انجمن های فلش و مولتی مدیا - نام کاربر - arashtavoosi - عنوان جستجو - security یا swf security)
البته مطمئن نیستم خیلی به درد بخور باشه یا نه . چون خودم تست نکردم .
یکی از قویترین برنامه های decompile ، اسمش هست swf decompiler و یکی دیگش اسمش هست sothink swf ...البته اگه غلط املایی داشتم ببخشین .
این security رو با اونها تست کن شاید جواب بده .
من با برنامه sothink حتی تونستم کلاس های ایمپورت شده سازنده مادر مرده یه سایت خفن رو بکشم بیرون .
Good luck...
 
آخرین ویرایش:

Mehrdad155

کاربر فعال
بهروز جان: MDM را خیلی وقت پیش تست کردم جواب نداد. البته نسخه آن قدیمی بود بقیه موارد را که فرمودی چک نکردم .می بینم و خبرشو میدم .

هادی جان: شرمنده , فایل مورد نظر را پیدا نکردم. این Sothink swf decompiler حریف همه می شه(متاسفانه).
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
بهروز جان: Mdm را خیلی وقت پیش تست کردم جواب نداد. البته نسخه آن قدیمی بود بقیه موارد را که فرمودی چک نکردم .می بینم و خبرشو میدم .

هادی جان: شرمنده , فایل مورد نظر را پیدا نکردم. این sothink swf decompiler حریف همه می شه(متاسفانه).
از نسخه 3 استفاده کنید ، فکر می کنم جواب بده....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا