مجنتو را می شناسید؟

hadikhezrpour

New Member
مجنتو یک پلتفرم تجارت الکترونیک است و یکی از بهترین فروشگاه ساز های دنیا است. Magento با زبان php نوشته شده است و به برنامه نویسان کمک می کند تا در کمترین زمان بهترین، مجهز ترین و بی عیب و نقص ترین سایت یا فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنند.

فروشگاه ساز مجنتو دارای دو نسخه رایگان (Community) و پولی ( Enterprise) است، نسخه رایگان همانطور که از نامش پیدا است به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد، ولی نسخه پولی مجنتو اینطور نیست و برای استفاده از آن باید هزینه بپردازید، ولی مزیتی که نسخه پولی مجنتو دارد این است که امکانات فوق العاده زیادی برای کاربرانش دارد.

تاریخچه مجنتو
در آگوست ۲۰۰۷ نسخه مجنتو تحت عنوان بتا توسط روی روبین و یوو کوتنر منتشر شد. همچنین نسخه Enterprise را در آوریل ۲۰۰۹ انتشار شد. در سال ۲۰۱۰ اپلیکیشن موبایل فروشگاه ساز مجنتو راه اندازی شد و کل سهام مجنتو توسط شرکت eBay خریداری شد. در نوامبر سال ۲۰۱۵ نسخه مجنتو ۲ راه اندازی شد و در عین حال پرمیرا مالکیت مجنتو را به دست گرفت.

در سال ۲۰۱۷ ، نسخه های Community و Enterprise به Magento Open Source و Magento Enterprise تغییر نام دادند. و همچنین در سال ۲۰۱۸ شرکت Adobe مالک فروشگاه ساز مجنتو شد و در اواخر همین سال نسخه مجنتو ۲٫۳ را منتشر کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا