vistamag

New Member
مجله اینترنتی ویستامگ با شعار با هم در مسیر اطلاع رسانی در زمینه تهیه و انتشار مطالب سودمند در بخش های مختلف فعالیت می کند. این سایت مطالب خود را در دسته بندی های متنوعی چون سلامتی و بهداشت ، تکنولوژی، آشپزی، سبک زندگی، ورزش و سلامتی و ... تهیه و منتشر می کند. این سایت با هدف ترویج و آگاهی رسانی در انواع موضوعات مهم روز گام بر می دارد و در این راه از کمک نویسندگان جوان کمک می گیرد.

%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C_%D9%88_%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA.jpg
بخش های مختلف ویستامگ:
سلامتی و بهداشت
ویستامگ اولین سرفصل خود را به سلامتی و بهداشت اختصاص داده زیرا در ارتباط مستقیم با جان افراد است و برای ما اطلاع‌رسانی در مورد سالم زیستن بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
مواردی که ویستامگ در زمینه سلامتی و بهداشت به آن‌ها پرداخته است شامل: پزشکی‌درمانی، دهان‌ ودندان، رژیم غذایی، زناشویی، زیبایی، طب سنتی، مادر و کودک می‌باشد.
ورزش و شادابی
کمبود شادابی در جوامع کنونی بسیار احساس می‌شود و افسردگی کم کم در حال قالب شدن بر ماست؛ از این رو ویستامگ عزم خود را جزم کرده که موثرترین روش شادابی یعنی ورزش را به شما معرفی کند و انواع آن را در مقاله‌های خود پوشش دهد.
تکنولوژی
نگاهی متفاوت به تکنولوژی از اخبار جذاب و دوستداشتنی مربوط به آن و اطلاعات و روند تکامل این علم همگی در ویستامگ مورد بررسی قرار می‌گیرند. جدیدترین اخبار تکنولوژی را می توانید در این دسته مشاهده نمایید.

%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C.jpg
روانشناسی
تکنیک‌های فوق العاده برای شناخت بهتر خود را در ویستامگ جست و جو کنید. همچنین ویستامگ راه‌هایی برای ترفیع آرامش روح به شما معرفی خواهد کرد.
کسب و کار
هرچند که پول می‌تواند آرامش را از ما بگیرد ولی آسایش همراه با آن تضمین شده و ثابت شده است. در ویستامگ نگاهی جامع به برترین شغل‌های جهان بیاندازید و با بینش آگاهانه کسب و کار خود را رونق داده یا راه‌اندازی کنید. اگر علاقه مند به مباحث استارتاپ و راه اندازی کسب و کار هستید حتما مطالب این بخش را مطالعه نمایید.
سبک زندگی
مسیر زندگی سراسر ناراحتی خواهد بود اگر چشم بر روی زیبایی‌های آن ببندیم. ویستامگ در سبک زندگی، زیباتر شدن زندگی را رقم می‌زند و قصد بهتر کردن حال ما را با شناساندن زیبایی‌ها به ما دارد.
هنرانه
همواره دیده شده در هر فردی یک چشمه از هنر می‌جوشد؛ کافیست که آن را پیدا کرده و در مسیرش قدم بردارید و فراموش نکنید این هنر می‌تواند سرنوشت شما را رقم زده و شما را کامل کند.

%D9%87%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87.jpg
مهارتهای زندگی
“چگونه می‌توانیم بهتر زندگی کنیم؟” تمام کارهایی که ما برای پیشرفت خویش انجام می‌دهیم برای بهتر زندگی کردن است، ویستامگ از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای ما می‌گوید.
و ....
برای خواندن مطالب روز سایت ویستامگ را به خاطر بسپارید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا