متن درخواست رفع ساسپند توییتر | کاملا تضمینی

mohamadtohidlo

New Member
توییتر یک مکانی برای ارسال توییت های بی انتها است و کاربران میتوانند هر نقشی را در توییتر ( X ) اجرا کنند و به همین خاطر گاهی اوقات نیز ممکن است محتویاتی را ارسال بکنند که با شرایط توییتر سازگار نباشد و به همین خاطر ممکن است حساب کاربر ساسپند ( مسدود ) بشود. به گزارش خبرگزاری ایسنا در این مرحله دلایل و متن درخواست رفع ساسپند توییتر را توضیح خواهیم داد که امیدواریم این آموزش برای شما بسیار کاربردی قرار بگیرد.

ساسپند اکانت توییتر.jpg

دلایل ساسپند شدن حساب های توییتر
دلایل های ساسپند شدن حساب کاربران در شبکه ایکس به سه سه دلیل است:
- محتویات شرم آور ( گزارش بالا )
- استفاده از VPN و عوض کردن مداوم IP کشور ها که توییتر آن را حساب اشتراکی تشخیص میدهد
- استفاده از سرویس های بی کیفیت سوشیال مدیا برای توییتر
این سه دلایل میتواند حساب شما را در شبکه ایکس ساسپند کند و به همین امر فعالیت های مهم شما را متوقف کند. این دلایلی است که کاربران دچار مشکل میشوند و به دنبال راه حل های مناسبی هستند تا بتوانند حساب توییتر خود را بازگردانند.


اگر شما نیز قصد خرید فالوور توییتر ارزان با بهترین کیفیت را دارید، میدانید سرویس های خوب بسیار کم است و باید دقت ویژه ای داشته باشید، در این مرحله وب سایت های زیادی وجود دارند که خدمات توییتر را ارائه میدهند که یکی از این خدمات مربوط به سایت ارزان پنل ایران میشود و اگر شما نیز قصد خرید خدمات توییتری خود را دارید پس بهتر است این سایت و سایر سایت های مورد اعتماد خود سر بزنید.

راه های مناسب برای بازگردانی حساب های ساسپند شده توییتر
برای بازگرداندن حساب های توییتری میتوانید ایمیل بزنید بصورت مستقیم یا میتوانید از طریق برنامه توییتری خود اقدام به متن درخواست رفع ساسپند توییتر بکنید که این روش میتواند کمک بکند.

آموزش بازگرداندن حساب های ساسپند توییتر
روش بسیار ساده ای برای شما در نظر گرفته ایم که میتواند برای شما مفید باشد برای باز پس گیری حساب توییتر خود. در ابتدا وارد حساب توییتری خود میشوید و به سمت Your account بروید و روی Account information کلیک کنید. اکنون پسورد خود را وارد نمایید، یک تب ایمیل ظاهر میشود که آن را انتخاب کنید که پس از آن تایید را بزنید تا یک کد برای ایمیل شما ارسال بشود و کد را وارد کنید که این میتواند مشکل ساسپندی شما را رفع کند.

روش دوم بازگرداندن حساب توییتر خود
در این مرحله نیاز است وارد صفحه Appeal a locked or suspended account بشوید.
- در این قسمت نیاز است حساب خود که قبلا عضو شده بودید را وارد نمایید.
- سپس روی گزینه Where are you experiencing this issue بروید و My desktop web browser را انتخاب نمایید.
- در این مرحله میتوانید متن درخواست رفع ساسپند توییتر خود را بدهید که چه مشکلاتی را داشته اید و حساب خود را بطور اشتباه یا تصادفی از دست داده اید. برای مثال این پیام زیر را با دقت بخوانید:
Hello Twitter support, I hope you are doing well. Unfortunately, I have lost my Twitter account, the reason being that I accidentally had one of my friend's tweets, I liked it continuously and quickly, and the Twitter bots recognized me as a bot, and unfortunately, I was suspended.

متن فارسی :
سلام به پشتیبانی توییتر، امیدوارم حال شما خوب باشد. متأسفانه اکانت توییتر خود را از دست داده ام، دلیلش این بود که به طور تصادفی یکی از توییت های دوستم را داشتم، به طور مداوم و سریع آن را لایک کردم و ربات های توییتر من را به عنوان یک ربات شناختند و متاسفانه معلق شدم.

- در نهایت من ربات نیستم را آن تیک را بزنید و روی ارسال کلیک کنید تا درخواست شما ارسال بشود.

جمع بندی
در پایان این مرحله یافتیم درخواست رفع ساسپند توییتر خود بسیار آسان است و امیدواریم حساب شما توسط توییتر برگشت بخورد و بتوانید فعالیت های خود را ادامه بدهید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا