متخصصين VBA – كمك كنيد.

smd7m

Member
با سلام خدمت دوستان عزيز
به يک مشکل در برنامه زير برخورده ام از عزيزاني که با ويژال بيسک (VBA) کار کرده اند خواهشمندم من رو ياري دهند.
من با ويژال بيسيک تحت مايکروسافت word کار مي کنم. در روال برنامه زير پس از ايجاد يک سند ليست سندهاي پيدا شده توسط فرمان Search در يک پنجره پيغام ظاهر مي شود ولي من مد نظرم اين هست که اسناد پيدا شده در سند درج شوند. يعني ترتيبي داده شود که مثل دستور TypeText Text:=".FoundFiles(i)" که رشته .FoundFiles(i) درج مي شود مسيرها درج شوند.
جهت استفاده از برنامه VBA در Word از کليدهاي ميانبر Alt+F11 استفاده کنيد و يا مي توانيد مسير Tools|Macro|visual basic editor را اجرا کنيد سپس روال زير را در برنامه کپي و اجرا تا متوجه مشکلم شويد.

Sub Macro1()
Documents.Add
Set fs = Application.FileSearch
With fs
.LookIn = "C:\My Documents"
.SearchSubFolders = True
.FileName = "*.doc"
If .Execute() > 0 Then
MsgBox "There were " & .FoundFiles.Count & _
" file(s) found."
For i = 1 To .FoundFiles.Count
With Selection
.TypeText Text:=".FoundFiles(i)"
.TypeParagraph
End With
MsgBox .FoundFiles(i)
Next i
Else
MsgBox "There were no files found."
End If
End With
End Sub​
__________________
 

smd7m

Member
دوستان راه مورد نظر رو پيدا كردم .... ولي چطوري مي شه كه بتونم براي هر قسمت يك ليست تهيه كنم و جستجو در همه درايوها صورت بگيره و بعد براي هر بخش يا پوشه ليست جداگانه گرفته بشه به اين صورت:
نام درايو :
نام پوشه:
اسناد پيدا شده :


Sub Macro6()
'
' Macro6 Macro
' Macro recorded 17/02/2006 by ERFAN
'
Selection.LtrPara
ActiveWindow.View.Type = wdNormalView
Set fs = Application.FileSearch
With Application.FileSearch
.FileName = "*.doc"
.LookIn = "C:\"
.SearchSubFolders = True
.Execute
For I = 1 To .FoundFiles.Count
Selection.Text = .FoundFiles(I)
Selection.EndKey Unit:=wdLine
Selection.TypeParagraph
Next I
End With
End Sub​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا