متاتگ ها برای سئو در سال 2020

javadyasemi72

New Member
تعداد متا تگ‌های زیادتری از دیسکریپشن و کیبورد وجود دارد. این دو متا تگ کاربرد بیشتری دارند و در همه جا استفاده می شود. شما می توانید لیست کاملی از متا تگ ها را در گوگل پیدا کنید.

شما در سال 2020 همچنان از متاتگ ها استفاده می کنید ولی آنها نمی توانند برای شما نتیجه خیلی زیادی در سئو بیاورند.

پس چرا ارزش متاتگ ها در طول زمان کمتر شده است؟ به خاطر محتوای باکیفیتی که کاربران برای مطالعه و جواب دادن به سوال هایشان نیاز دارند.

پیشنهاد من برای استفاده از متا تگ ها: فقط متا تگ های مهم و ضروری را استفاده کنید متاتگ ها فقط فضای بیشتری در صفحات سورس وب پیج ها می گیرند.

متاتگ های خوب
تعدادی از متا تگ ها باید در هر صفحه ای وجود داشته باشند. به لیست زیر توجه کنید

1- Meta content type

این متاتگ برای فهم بروزر از کاراکترهای صفحه شما ضروری است بروزر در هنگام رندر کردن و یا ساختن صفحه شما از آن استفاده می کنند این یک المان اساسی در متاتگ ها است تا کدهای شما کاراکتر ست شوند

مثالهایی از این نوع متادیتا

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1">
2- Title
تایتل در حالی که یکی از مهمترین فاکتورها برای seo و فهم گوگل از صفحه است ولی کلمه متا در کد این تگ آورده نمی‌شود این تگ در هدر صفحه قرار می گیرد و برای هر صفحه باید به صورت منحصر به فرد و یونیک نوشته شود که دارد آن صفحه را توصیف می کند

3- Meta description
متا تگ توضیحات یک هدف اصلی دارد توصیف کل صفحه برای کسی که در حال جستجو است این تگ در سئو تاثیر مستقیم ندارد، به گفته برخی از متخصصان سئو، ولی برای کلیک کردن در صفحه نتایج بسیار مفید است.

این تگ متا می تواند ۱۶۰ کاراکتر را در بر داشته باشد شما هنگام نوشتن متن دیسکریپشن باید به این نکته دقت کنید که با نوشتن یک توصیف مناسب از صفحه یوز را به داخل صفحه بکشند بکشانید.

4- Viewport

در دنیای موبایل شما باید تگ ویوپورت را استفاده کنید چون این تگ برای نمایش و یک تجربه خوب از نسخه موبایل ضروری است و بدون ست کردن این تک شما یک ریسک بزرگ را متحمل می شوید

<meta name=viewport content="width=device-width, initial-scale=1">

مشاور سئو - مشاوره سئو حرفه ای و خدمات سئو سایت - جواد یاسمی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا