مبین نت سرویس وایمکس خود را خرداد آینده ارائه می کند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
سرویس ها در مرحله تست بوده و پس از گذر از این مرحله به احتمال زیاد تا خرداد ماه وایمکس را ارائه خواهیم داد.
به گزارش سیتنا محمد جعفر ذبیحی مدیرعامل شرکت گسترش الکترونیک مبین نت در نشست خبری که به مناسبت پوشش سراسری وایمکس در سراسر استان ها برگزار شد، اظهار داشت: در سال 87 با کسب امتیاز 106 میلیون تومان حق لیسانس مجوز ارائه وایمکس را به دست گرفتیم.
وی همچنین گفت: از آن جایی که DSLبا محدودیت هایی همراه است وایمکس در افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور بسیار موثر خواهد بود.
مدیر عامل مبین نت در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص تداخل فرکانس و مسایلی که با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیش آمده بود تصریح کرد: در واقع در ابتدا با این موضوع مواجه بودیم اما در حال حاضر با رگولاتوری تعامل خوبی داریم.
وی با بیان این که در تمام ایران سرویس وایمکس راه اندازی شده است، ادامه داد: سرویس ها در مرحله تست بوده و پس از گذر از این مرحله وایمکس را ارائه خواهیم داد.
وی در ارتباط با تعرفه وایمکس گفت: هنوز تصمصیم نهایی در خصوص تعرفه ها گرفته نشده است.
ذبیحی در خصوص پارامتر های موفقیت وایمکس در کشور نیز تصریح کرد: با ورود سرویس وایمکس می توان شعار دولت دهم به عنوان نخستین دولت الکترونیک محقق شود.
مدیر عامل مبین نت تاکید کرد: تلاش می کنیم سرویس هایی با کیفیت بالا ارائه کنیم.
وی در خصوص دیگر رقیب خود ایرانسل نیز گفت: ایرانسل را رقیب خود نمی دانیم و در واقع تبلیغات ایرانسل در خصوص وایمکس خود نوعی فرهنگ سازی است.
در ادامه مهندس داوری نزاد قایم مقام مدیر عامل نیز گفت: اعتراض PAPها در خصوص پروانه وایمکس و ارائه این سرویس بی اساس است. این شرکت ها اگر در حوزه خود یعنی ارائه سرویس اینترنت پرسرعت فعالیت کنند خدمت بزرگی کرده اند.
وی افزود: در ارائه سرویس وایمکس حق مشتریان را در نظر خواهیم گرفت.
وی در ارتباط با ارائه سرویس موبیلتی نیز گفت: هنوز مجوزی برای ارائه این سرویس دریافت نکردیم.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا