مبلمان اداری و کارایی

اگر مبلمان اداری کارایی لازم را نداشته باشد، راندمان کاری شرکت پایین می آید. بنابراین، یکی از اولویت ها برای انتخاب مبلمان اداری ، کارایی و بهره وری می باشد. مبلمان اداری درخواستی شما از هر نوعی که باشد، چه استاندارد و چه قراردادی و سفارشی، باید درعین برخورداری از سبکی زیبا، متناسب با هدف خاصی باشد که برای آن تولید شده است.

fa55c8bad0e242eb7986dc1135b50adb_L.jpg

تاثیر مبلمان اداری بر کارایی و بهره وری
وقتی که صحبت از کارایی مبلمان اداری می باشد، در نظر گرفتن کمد بایگانی ، کمد زونکن و فایل کشودار از ضروریات است. اگر در محل قرارگیری مبلمان اداری ، حجم قابل توجهی فایل و کاغذ استفاده می شود، بایگانی صحیح آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. این محل بایگانی می تواند به صورت کمد دیواری ، کمد بدون درب ، کمد درب دار ، کمد کوتاه ، کمد پشت پارتیشن و یا حتی جایی در میز اداری شما باشد..
در ادارات مدرن ، یکی از بزرگترین موانع کارایی و بهره وری ، بی نظمی است ، اما انتخاب مبلمان اداری مناسب ، این مشکل را رفع می کند. اگر در محل کار، چیدمان مناسب مبلمان اداری ، جایی مناسبی برای بایگانی و طرحی معقول برای چیدمان مبلمان اداری داشته باشیم، کارها به نحو روان و راحت انجام می شوند
اولین اولویت برای طراحان مبلمان اداری ، میز اداری و صندلی اداری می باشد، که می توان گفت بیشترین تأثیر را در کارایی و بهره وری دارند. اگر کادر اداری موقع نشستن پشت میز اداری ، زاویه ی راحتی نداشته باشند و برای تایپ کردن و یا دیدن مونیتور خود دچار مشکل باشند، از کارایی و بهره وری آنها کم می شود و حتی ممکن است باعث بروز مشکلاتی گردد و حتی متعاقبا موجب می شود که کارمند برای حل این مشکلات ساعاتی را خارج از شرکت سپری کند که در نهایت موجب کاهش بهره وری در اثر کارآمد نبودن مبلمان اداری خواهد شد. استفاده نادرست از مبلمان اداری نتایج پیدا و پنهان بی شماری دارد.

طرح یا چیدمان مبلمان و کارایی و بهره وری
مبلمان اداری که شما انتخاب می کنید باید با طرح و چیدمان انتخابی شما متناسب باشد. شرکت های اُپن آفیس از پارتیشن دوجداره بلند و کامل که دیگر مد نیستند ، استفاده نمی کنند و دلیل آن هم این است که در شرکت های مدرن ، ارتباط بین کارمندان بیشتر است و همین نوع چیدمان مبلمان اداری باعث افزایش کارایی و بهره وری (بالارفتن راندمان کاری و افزایش سینرژی) خواهد شد. بهتر است از نوعی پارتیشن اداری استفاده کنید که کاملا با هم فیت شوند ، جای اضافی برای کمد بایگانی فایل ها و برای میز اداری داشته باشند و در صورت نیاز، برای بزرگ کردن محیط ، امکان متصل کردن میز اداری یه یک دیگر هم وجود داشته باشد .

منبع: مبلمان اداری بنکو، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریت
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا