اینها با engine های سه بعدی فلشه اگه توی خود سایت آدوب جستجو کنید استفاده مبتدیش آموزش داده شده
البته این موتور های سه بعدی سازی زیاد هستند
و بنده بازی سه بعدی هم دیدم با فلش میسازند بدون افت فریم و سرعت
اگه بچه ها پایه باشن بحث درباره کار باهاش رو شروع کنیم ، البته اول بهتر بیشتر رو as3 کار کنیم چون تمامی engine هایی که بنده دیدم با as3 هستند
و البته جایی هم خوندم که میشه برای یک از engine ها از 3d max استفاده کرد ، البته چون خیلی طالب سه بعدی و این جور کارها نیستم (به دلایلی) خیلی دنبالش رو نگرفتم
بلاخره ما هم باید از یه جایی شروع کنیم ، اون ها هم از یه جایی شروع کردند دیگه

این دو حرف زیر کار دست ما دادند
1 - هنر نزد ایرانیان است و بس
2 - هر چیز خوب و حرفه ای مال خارجی هاست
ولی در کل نمیشه از سطح اسقبال مشتریان فلش در ایران چشم پوشی کرد که دلیل اصلی افت میباشد