Salar
Active Member
به دنبال راهاندازی نسخه آزمایشی سرویس جستوجوی آنلاین شرکت مایکروسافت، بحث و گمانهزنی در مورد هدف این شرکت از این اقدام بالا گرفته است؛ اما اکثر کارشناسان معتقدند که هدف مایکروسافت از این اقدام رقابت با موتورهای جستوجوی مشهوری مانند یاهو و گوگل بوده است که به جایگاهی قابل توجه در جهان اینترنت دست یافتهاند.
به گزارش از هموطن، اما مقامات مایکروسافت مدعی هستند که هدف از راهاندازی این سرویس به هیچ وجه رقابت با گوگل و یاهو نبوده است.
آدامس ون مدیر فروش و بازاریابی سایت MSN ضمن اعلام اینمطلب تاکید میکند که مهمترین انگیزه مایکروسافت از این اقدام شاد کردن مشتریان خود و تامین نظر آنان بوده است.
وی تصریح کرد که سرویس مذکور در آینده بشدت دستخوش تغییر و تحول خواهد شد.
به گزارش از هموطن، اما مقامات مایکروسافت مدعی هستند که هدف از راهاندازی این سرویس به هیچ وجه رقابت با گوگل و یاهو نبوده است.
آدامس ون مدیر فروش و بازاریابی سایت MSN ضمن اعلام اینمطلب تاکید میکند که مهمترین انگیزه مایکروسافت از این اقدام شاد کردن مشتریان خود و تامین نظر آنان بوده است.
وی تصریح کرد که سرویس مذکور در آینده بشدت دستخوش تغییر و تحول خواهد شد.