مایكروسافت ویندوز Live محلی خود را ارایه می‌دهد

Parham

Well-Known Member
مایکروسافت با ارایه نسخه‌ بتای ویندوز Live محلی خدمات تبلیغاتی را به ویندوز Live خود می‌افزاید. ویندوز Live محلی بعضی امکانات را به خدمات جست‌وجوی محلی سایت MSN که ارایه آن از ماه ژوئن شروع شده است، اضافه می‌کند. خدمات MSN محلی با خدمات نقشه‌ای Virtual Earth مایکروسافت که موقعیت شهرها و مناطق و کسب‌ و کارها را با صفحات سفید و زرد مشخص می‌کند، ترکیب خواهد شد.
سخن‌گوی MSN می‌گوید: جست‌وجوی محلی و ویندوز Live محلی اطلاعات لازم و مناسبی را که استفاده‌کنندگان نیاز دارند، ارائه می‌دهد.
ویژگی‌های جدید ویندوز Live محلی با نام "bird's eye view" شهرهای اصلی آمریکا مانند نیویورک، لوس‌آنجلس، سان‌فرانسیسکو، بوستون و لاس‌وگاس را با زاویه دید 45 درجه از بالا نمایش می‌دهد. این خدمات به صورت مناسبی با خدمات اطلاعاتی ترکیب شده است بنابراین استفاده‌کنندگان می‌توانند با کلیک کردن بر روی یک نقطه مشخص بر روی نقشه، اطلاعات جامع و کاملی راجع به آن به دست آورند.
استفاده‌کنندگان همچنین به‌ سادگی می‌توانند این نقشه‌ها را بارگزاری کنند و اطلاعات مربوط به موقعیت و امکانات را ذخیره نمایند.
همچنین امکان جست‌وجوی کسب و کارها با استفاده از نام، نوع فعالیت این شرکت‌ها و تعیین موقعیت آن‌ها بر روی نقشه از روی لیست‌های موجود در این خدمات وجود دارد که کلیک کردن بر روی نام این شرکت‌ها از روی این لیست یا تعیین موقعیت جغرافیایی آن‌ها از روی نقشه برای استفاده‌کنندگان، امکان ذخیره کردن آدرس و شماره تلفن و همچنین سایر اطلاعات مورد نیاز این شرکت‌ها را فراهم می‌آورد.

مشاهده : Windows Live Local
منبع خبر : همکاران سیستم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا