مايکروسافت توزيع نسخه به‌روز شده sp2 آفيس 2011 را متوقف کرد

simo120

Active Member
مايكروسافت در تاريخ 12 ماه آوريل، نسخه به روز شده Service Pack 2 براي نرم‌افزار مشهور آفيس 2011 را براي مجموعه نرم‌افزارهاي مك عرضه كرد، اما كمي بعد مشخص شد كه تعدادي از كاربران با پايگاه داده‌هاي هويتي در زمان نصب اين نرم‌افزار جديد، با مشكلاتي مواجه شدند.
مايكروسافت پس از مشخص شدن مشكلات اين نرم‌افزار، طريق آگاه‌سازي كاربران از وجود اين مشكل و ارائه دستورالعمل‌هايي براي چگونگي حل آن پيش و يا پس از به كار بردن نسخه به ‌روز شده SP2، حل اين مشكل را برعهده گرفت. اگرچه اين شركت اعلام كرد كه به طور موقت، توزيع اين نسخه به روز شده را متوقف مي‌سازد تا زماني كه راه‌حلي براي اين مشكل بيابد.
چنانچه شما آخرين نسخه به روز شده را نصب و اين مشكلات را با پايگاه داده هويت تجربه كرده‌ايد، اطمينان پيدا كنيد كه دستورالعمل‌هاي اين شركت درباره چگونگي حل اين مشكل را دنبال كرده‌ايد.
اما در صورتي كه هنوز اين نسخه را نصب نكرده‌ايد، يا مي‌توانيد منتظر اين باشيد كه مايكروسافت اين مساله را حل كند و يا اينكه دستورالعمل‌ها را جهت آماده‌سازي سيستم خود پيش از به كار بردن اين نسخه به‌روز شده دنبال كنيد تا مطمئن شويد پايگاه داده هويت با اين نسخه به روز شده با هيچ گونه مشكلي مواجه نمي‌شود.
منبع : اسان نیوز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا