مانیتور حرفه ای برای کارهای گرافیکی و 3d

سلام
من مدتی بود دنبال یه مانتیور سه بعدی میگشتم اول که فکر نمیکردم توی ایران باشه. بعد از کلی سرچ توی اینترنت مانیتور VG ایسوس رو پیدا کردم و تهیه کردم. حالا اینجا مانیتور رو که خریدم توضیحاتش رو گذاشتم شاید به درد شما هم بخوره.باید بگم که کیفت صفحش فول اچ دی هستش و قابلیت Game Pluse هم داره که توی کمتر مانیتوری دیده میشه.

مانیتور ایسوس VG 248 QE مانیتوری 24 اینچی از سری گیم و سه بعدی ایسوس است که با کیفیت بسیار بالا و مجهز به جدیدترین فناوری های روز ساخته شده است .
مانیتور ایسوس
VG248QE مانیتوری بسیار سریع برای بازی است که موجب کوتاه شدن مدت زمان تاخیر برای فریم های ارائه شده بر روی صفحه نمایش است .

attachment.php
attachment.php

نرخ تازه سازی تصاویر با 144هرتز به نرخ تجید تصاویر شتاب می دهد و صفحه های حرکتی به نرخ تجدید تصاویر شتاب می دهد و صحنه های حرکتی فوق العاده روان به ویژه در بازیها ارائه می کند . زمان پاسخگویی نیز به یک میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است که در زمان انجام بازیها و پخش ویدئو موجب ایجاد تصاویر بسیار روان و شفاف می شود .
این مانیتور از تکنولوژی Nvidia 3D Vision بهره می برد که باعث می شود شما به دنیای سه بعدی فیلم ها و بازیها با کیفیت 1080 پیکسل HD وارد شوید . به علاوه ، چیپG-Sync انویدیا بکار گرفته شده در مانیتور ایسوس VG 248 QE مانع از بریده بریده بودن تصاویر و تاخیر می شود و وقفه های ورودی را به حداقل می رساند . بدین ترتیب امکان یک بازی روان فراهم می شود و فناوری G-SYNC می تواند حرکات را زنده تر و پویا تر و تصاویر را شفاف تر ارائه دهد .

فناوری Game Plus بکار گرفته شده در مانیتور نیز نمایش اطلاعات بر روی صفحه نمایش بر عهده می گیرد . با استفاده از این ابزار کاربر گیمر قادر است محیط بازی خود را از بین دو حالت اصلی Aimpoint و Timer انتخاب کند که خود aimpoint چهار حالت مختلف را می تواند ارائه کند . به علاوه به مدد این فناوری ، تایمر روی صفحه ظاهر می شود و به کاربر اجازه می دهد تا زمان سپری شده را در بازیهایی که زمان واقعی سپری شده دارای اهمیت است مشاهده می کند . در نتیجه این ابزار ها به کاربر اجازه می دهند که مهارت های خود را در بازی با انجام تمرینات مربوطه افزایش دهند .

باید بگم من اینو اینترنتی از سایت ایسوس سنتر خریدم. واقعا مانیتور خوبیه دوست داشتم بقیه هم اگه قصد خرید این مانیتور رو دارن توی انتخابشون شک نکنن
این تاپیک و زدم تا کسی دیگه هم نظری داره بگه
مرسی
:rose:

 

پیوست ها

  • 0008418.jpeg
    0008418.jpeg
    36.9 کیلوبایت · بازدیدها: 103
  • 0008419.jpeg
    0008419.jpeg
    34.6 کیلوبایت · بازدیدها: 125

hamed.f

Well-Known Member
ممنون از اطلاعاتتون
فقط اسم مربوط به سایتی که خریدی رو بردار.این تبلیغات حساب میشه...
مدیرات ببینه، تاپیکت رو میبنده و امتیاز منفی میگیری:wink:
راستی مثل اینکه مانیتورت Led نیست.اگه نباشه باختی!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا