مانیتور استوک و دست دوم HP

خرید مانیتور استوک و مانیتور دست دوم با ارزان ترین قیمت و متنوع ترین کامپیوتر هوپاد
مانیتورهای استوک و کارکرده وارداتی و حرفه ای را تنها با چند کلیک بخرید. این مانیتورهای وارداتی از اروپا و آمریکا سفارش داده شده و از اصفهان به سراسر کشور ارسال می شود. مانیتورهای مستعمل و وارداتی ما فوق العاده تمیز هستند و با نازلترین قیمت عرضه می شوند. این مانیتورهای اورجینال دارای ویژگی های مختلفی مانند پنل IPS، پورت HDMI و کیفیت تصویر و بازی Full HD هستند. علاوه بر این، برخی از مدل های این مانیتور اصلی که برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است، مجهز به اسپیکر، وب کم و میکروفون هستند.

طیف گسترده ای از مانیتور استوک HP
مانیتورهای استوک وارداتی با برندهای مختلف دل، اچ پی، سامسونگ، ال جی، بنکیو، لنوو، ویوسونیک و ... با بهترین کیفیت و بهترین شرایط به صورت فیزیکی روی کامپیوتر به فروش می رسند. مانیتورهای ما علاوه بر برندهای مختلف به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند.

مانیتور استوک DELL روی لینک کلیک کنید.

https://hupadrayaneh.com/product-category/محصولات/استوک/مانیتور-استوک/monitor-dell/



در دسته بندی قیمت شاهد سه مدل مانیتور استوک مناسب برای کامپیوتر هستیم. کلاس اکونومی که ارزان ترین مدل است تا دو میلیون تومان، میان رده دو تا سه میلیون تومان و کلاس حرفه ای از سه میلیون تومان به بالا قیمت دارند.

همچنین در ویژگی سایز صفحه نمایش چهار دسته بندی مختلف برای مانیتور اصلی و دست دوم داریم. مدل های کوچک شامل صفحه نمایش های زیر 20 اینچ، مدل های متوسط شامل صفحه نمایش های 21-23 اینچی و مدل های بزرگ شامل صفحه نمایش های 24 اینچی و 27 اینچی به بالا هستند. این مانیتورهای استوک در پنل های IPS، TN و MVA موجود هستند. علاوه بر این، این مانیتورهای اصلی و کارکرده دارای پورت های مختلفی مانند HDMI و DisplayPort با وضوح تصویر متفاوت مانند Full HD، 4K (UHD) و 2K (QHD) هستند.

این تنوع تمام نیازهای شما به یک مانیتور کامپیوتر را پوشش می دهد که شامل فعالیت های مختلفی مانند بازی، چند رسانه ای و فعالیت های خانگی است. مانیتورهای حرفه ای کارکرده و استوک با پایه های بالابر و VESA که قابلیت چرخش صفحه نمایش و تنظیم ارتفاع را دارند در برندهای مختلف در کامپیوتر هوپاد موجود می باشد. این مانیتورها برای فعالیت های حرفه ای مانند برنامه نویسی و گرافیک مناسب هستند.
ارزان ترین قیمت مانیتورهای HP کارکرده و موجود را از علوم کامپیوتر بخواهید. این مانیتورها با تنوع بی نظیری در سایت ما به فروش می رسند. مانیتورهای وارداتی و دست دوم HP با نمایشگرهایی به ابعاد 20، 21، 22، 23 اینچ تا بیش از 24 اینچ، همگی برای خرید در دسترس هستند. در ضمن تمامی این مانیتورهای استفاده شده توسط کارشناسان ما تست و تایید شده و سلامت آن ها تضمین می شود. ارسال به سراسر کشور با بسته بندی مناسب توسط تیپکس و باربری انجام می شود. این مانیتورهای اصلی و کارکرده HP دارای ضمانت اصالت و یک دوره آزمایشی هفت روزه هستند. اچ پی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای مانیتور در جهان است. این برند آمریکایی محصولاتی با کیفیت عالی ارائه می دهد. این مانیتورها بسیار تمیز و دارای مشخصات فیزیکی مناسبی هستند.
 

isbigi

New Member
اگر تصمیم به خرید مانیتور استوک اچ پی گرفته‌اید باید به نکات مهمی توجه کنید که هم در قیمت و هم در کیفیت مانیتور مؤثر هستند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید زمان خرید مانیتور استوک بررسی کنید گرید مانیتور است.

گرید مانیتور به معنای سطح کیفی مانیتور بوده و برای مانیتورهای استوک استفاده می‌شود. گریدهای مختلفی برای مانیتور استوک وجود دارد که هر کدام از آن‌ها نشان دهنده سطح کیفیت خاصی بوده و در قیمت آن به طور مستقیم تأثیر می‌گذارند.

به طور کلی مانیتورهای استوک دارای 2 گرید A و B هستند. گرید A برای مانیتورهایی استفاده می‌شود که از نظر ظاهری تمیز هستند و بدنه و صفحه مانیتور دارای خط و خشی نمی‌باشند. این نوع مانیتورها کیفیت بالایی دارند و قیمت آن‌ها نیز بیشتر از مانیتور‌های گرید B است.
 
مهم‌ترین مزیت خرید لپ تاپ استوک، قیمت بسیار پایین‌تر آن در مقایسه با لپ تاپ‌های نو است. به طور کلی، قیمت لپ تاپ‌های استوک بانه بین 50 تا 70 درصد قیمت لپ تاپ‌های نو ارزانتر است
فروشگاه رایانم ارکت جزو معتبرترین فروشگاه های فروش لپ تاپ استوک است
 

جدیدترین ارسال ها

بالا