ماریسا میر: یاهو 800 میلیون کاربر فعال دارد

aldo

Member
[h=2]ماریسا میر: یاهو 800 میلیون کاربر فعال دارد[/h]
4854123630dc4a547c6dfca9058d58c0_XL.jpg

مریسا میر



حتماً خانم ماریسا میر را می شناسید. همان گوگلی معروفی که از جولای سال 2012 وارد یاهو شد و سکان هدایت این پورتال پرقدرت آمریکایی را به دست گرفت. میر شب گذشته در کنفرانس تک کرانچ دیسراپت (TechCrunch Disrupt) حرف های جالبی زده که توجه به آنها خالی از لطف نیست. کنفرانس تک کرانچ دیسراپت هرساله توسط وبسایت خبری تک کرانچ در سان فرانسیسکو برگزار می شود که معمولاً در آنجا استارتاپ های نوپا محصولات و سرویس های جدید خود را معرفی می کنند تا نظر سرمایه گذاران و رسانه ها را به سمت خود معطوف کنند.

خانم میر می گوید کاربران فعال یاهو از مرز 800 میلیون گذشته اند. این به معنای رشد 20 درصدی کاربران این سایت پس از حضور خانم گوگلی است. میر اظهار می دارد که این میزان کاربر بدون در نظر گرفتن کاربران میکروبلاگر تامبلر Tumblr بوده است. یاهو تامبلر را در ماه مه 2013 به مبلغ 1.1 میلیارد دلار خریداری کرد.
میر پس از حضور در یاهو تمرکز خود را روی بهبود محصولات و سرویس های این سایت و همچنین بهبود روحیه کارکنان معطوف کرده است. در ماه جولای یاهو توانست بعد از مدت 2 سال تعداد بیننده آمریکایی بیشتری نسبت به گوگل در وبسایت خود جذب کند. البته هنوز سرمایه گذاران بیشتر به سمت گوگل و فیسبوک تمایل دارند و یاهو باید تلاش بیشتری برای موفقیت خود کند. میر می گوید:
محصولات و سرویس ها باید خوب باشند وگرنه کاربران از سایت بازدید نخواهند کرد و مطمئناً از محصولات ما استفاده نمی کنند.
بعد از گذشت یک سال و چند ماه از حضور میر در یاهو این اولین خبر خوشی است که در مورد این وبسایت پربیننده منتشر می شود. به نظر می رسد که تلاش های این خانم فعال و هوشمند در حال به بار نشستن است!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا