سلام مهدی جان ، اول تبریک بگم برای کار خیلی زیباتون ...
منتال ری همونطور که میدونید قلق خاصی داره ، کار خوبی هست اما به نظرم اگر نکات زیر رعایت بشه خروجی بهتر خواهد بود :
- نباید رندر تار میشد ، خیلی از دوستان ، حتی خود من در گذشتنه عیب های کار رو با Blur کردن میپیشونیم اما کار 100% اشتباهی هست ، میتونستید از DOF منتال ری که سرعت خیلی خوبی هم داره استفاده کنید .
- برای فضای خروجی درون منتال ری نباید از GI استفاده کرد ، باید از FG Bounce استفاده کرد .
- شیدر سازی خیلی خام هست همونطور که عارف جان هم گفتند ، برای مارمولک میتونستید از SSS++ که فقط برای 3DsMax وجود داره استفاده کنید یا همون SSS معمولی با Radius بالا استفاده کنید .
- از Displace استفاده کنید ، من اگر جای شما بودم از Back ــه ساحل استفاده میکردم و نور حجمی میساختم تا سوراخ هارو بپوشونه ...
- برای برگ ها از Thin-Layer - SSS استفاده کنید و بهشون Shell بدید .
سربلند باشید