لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟

برای کادو کردن لیوان و ماگ روش های مختلفی از جمله کادو کردن با کاغذ کادو، با جعبه و یا استفاده از بگ های مختلف وجود دارد. در این بخش ما انواع روش های تزئین ماگ برای کادو را برای شما توضیح خواهیم داد. اما قبل از آن لازم است به یکسری موارد توجه کنید.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ 1


• ماگی را انتخاب کنید که متناسب با سن و جنسیت شخص مورد نظرباشد

ماگ سرامیکی طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوتی دارند که شما می توانید با توجه به سن و جنسیت شخص مورد نظر یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور مثال اگر شخصیت مورد نظر شما یک کودک یا خردسال است بهتر است ماگ با طرح های کارتونی و عروسکی را انتخاب کنید و یا اگر قصد هدیه دادن به خانم ها را دارید ماگ هایی با طرح های فانتزی، گل و بلبل و با رنگ های شاد مناسب این افراد می باشد.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ 2


• ماگ مورد نظر را تمیز کنید

ماگ ها و لیوان های سرامیکی که در ویترین فروشگاه ها و مغازه های مختلف قرار دارند ممکن است کثیف و دارای گرد و خاک باشند. قبل از هرچیزی بهتر است ابتدا ماگ را شسته و به خوبی تمیز و خشک کنید.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ 3


• از گیفت کارت استفاده کنید

استفاده از یک گیفت کارت در کادوی شما که پیام های تبریک یا هر پیام خوشایند دیگری روی آن از طرف شما برای گیرنده نوشته شده باشد برای شخص مورد نظر بسیار جذاب خواهد بود و شما می توانید با این کار فرد مورد نظر خود را شگفت زده کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا