لینک سازی از طریق اینفلوئنسر ها

شروع موضوع توسط 30uweb ‏27 ژوئن 2018 در انجمن بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

  1. 30uweb

    30uweb New Member

    ارسال‌ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    در ابتدا شاید لازم است توضیح دهم ایفلوئنسرها به افراد تاثیر گذار در هر صنعت می گویند. مثل وبلاگ نویسان ، بازاریابان محتوا ، ایجاد کنندگان پادکست ، نویسنده ها ، خبرنگاران ، محققان و یا سخنرانان .
    [​IMG]
    هدف اصلی در کار سئو جذب و افزایش ترافیک برای سایت و کسب لینک برای بهبود رتبه در گوگل است.هر دو این اهداف شامل متقاعد کردن مخاطب برای انجام کاری است. بنابراین شبکه های اجتماعی می توانند نقش موثری داشته باشند. اگر شما بتوانید اینفلوئنسر های صنعت خود را پیدا کنید ، آنها می توانند بلندگوی شما باشند.
    برای اینکه محتوای شما روی اینفلوئنسر ها موثر باشد ، باید محتوایی یونیک و جامع ایجاد کنید که در مبحث صنعت شما به آن پرداخته نشده است. این کار از طریق تحقیق ، مطالعه و آمار بدست می آید. استفاده از گراف ، چارت و ... به تولید محتوا جامع کمک می کند. اینفلوئنسرها بدنبال پر کردن گپ (شکاف) ها هستند و شما می توانید با تولید محتوا یونیک این شکاف را پر کنید.
    روش دیگر بجز محتوا متنی ، ایجاد محتوا بصری است. مثل ویدئو یا عکس .
    می توانید این تصاویر را در جاهای دیگر مثل flicker وpinterest ، slideshare و ... با حق کپی رایت نیز منتشر کنید تا از این طریق هم بک لینک دریافت کنید. همچنین با اضافه شدن تصاویر شما به google image شانس دیده شدن افزایش می یابد.
    روش دیگر افزایش لینک ، comment marketing است. درشبکه های اجتماعی روی این موضوع کارکنید.
     
    نوشته شده توسط 30uweb در ‏27 ژوئن 2018
  2. alireza96ebr

    alireza96ebr New Member

    ارسال‌ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    بنظرم اومد که در ابتدا اشاره ای به مفهوم اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ داشته باشیم
    اینفلوئنسر کیست ؟
    منظور از اینفلوئنسر کسی است که طی مدتی طولانی و با انتشار محتوای مفید شخصیت آنلاین قابل قبولی را برای خود ساخته و پتانسیل تاثیرگذاری بر نظرات و رفتار مخاطبان را دارد. محتوای منتشرشده از سوی او یک محوریت مشخص (سبک زندگی، آشپزی، مد، سفر، پزشکی و …) دارد و نظراتش در آن حوزه برای دنبال‌کنندگان قابل احترام و اطمینان است.
    اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟
    به فرآیند جلب اعتماد مخاطبان یک اینفلوئنسر و تبدیل ایشان به مشتری از طریق نظرات او، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با افراذ تاثیرگذار می‌گویند. در واقع در این فرآیند آن پیام برند شما از طریق یک منبع مورد اعتماد و مورد علاقه به مخاطبان ارائه می‌شود. این مدل بازاریابی مدت زیادی نیست که در بین بازاریابان مطرح شده اما در همین مدت کم، نتایج شگرف آن سبب شده است که به یک بخش مهم در مجموعه فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال تبدیل شود و در حال حاضر، بسیاری از برندهای ایرانی بخشی از بودجه‌ی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود را به این مدل اختصاص داده‌اند.
     
    نوشته شده توسط alireza96ebr در ‏26 جولای 2018

به اشتراک بگذارید