لینک انیمیشن

وضعیت
موضوع بسته شده است.

int

New Member
خبار انیمیشن

در این پست اخبار انیمیشن را مشاهده میکنید
 
آخرین ویرایش:

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
دوست عزیز سلام
ابتدا ورود شمارو به سایت مجید آنلاین تبریک میگم و امیدوارم از حضورتون بهره کافی رو ببریم .
ولی همیشه قبل از ایجاد تاپیک در رابطه با موضوعی که قرار تاپیک ایجاد بشه یک جستجویی توی سایت بزنین

اگر منظورتون از قرار دادن لینک دانلود انیمیشن ، انیمیشن بلند هست باید از تاپیک زیر استفاده کنین :

http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=117685

و اگر منظورتون انیمیشن کوتاه هست ، می تونین از لینک زیر استفاده کنین :

http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=113916

موفق باشید .
:rose:
 

int

New Member
در این بخش سخنی از جان لستر در باره ی (شاهزاده خانم و قورباغه)را تماشا میکنید


اخیرا و در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی با سایت Animation World Network ، جان لستر John Lasster ،مغز متفکر، سرپرست و مدیر بخش ایده های خلاق دو استودیوی دیزنی و پیکسار،به مناسبت نمایش فیلم “شاهزاده خانم و قورباغه” ، رسما بازگشت مجدد انیمیشن سنتی به استودیوی دیزنی را اعلام کرد. انیمیشن تازه ی استودیوی دیزنی “شاهزاده خانم و قورباغه” که در روز بیست و پنجم نوامبر، همزمان با جشن روز شکر گذاری در لس آنجلس و نیویورک بر پرده ی سینماها به نمایش در آمد، خود را برای نمایش سرتاسری در امریکای شمالی در تاریخ 11 دسامبر آماده می کند. استودیوی دیزنی امید بسیاری به نمایش گسترده ی این فیلم بسته است وتهیه کنندگان آن امیدوارند که فیلم با استقبال گسترده ی تماشاچیان روبرو شود و تولد دوباره ای را برای فیلمهای انیمیشن دو بعدی رقم بزند. جان لستر با اشاره به مراحل ساخت این فیلم ، چنین می گوید:
” زمانی که ما آغاز به ساخت این فیلم کردیم، هیجان بسیاری بر همه ی ما حکمفرما بود. برخی از بهترین هنرمندان سنتی ما چند سال پیش استودیو را به این دلیل که نمی خواستند مجددا برای کار در پروژه های کامپیوتری آموزش ببینند ترک کرده بودند. برخی دیگر از این هنرمندان در استودیو باقی مانده بودند وتکنولوژیهای دیجیتال را آموخته بودند . اکنون ما برای تولید پروژه ی ” شاهزاده خانم و قورباغه” هر دو گروه را به همکاری مجدد فرا خوانده بودیم و من باید بگویم که هرگز، هرگز در طول زندگیم با هیچ گروهی کار نکرده بودم که تا این حد اشتیاق داشته باشند که به دنیا ثابت کنند که این نوع از هنر( انیمیشن سنتی دوبعدی) تا چه حد دیدنی و اعجاب آور است. می خواهم بگویم که من باور دارم که هنوز کارهایی هستند که ما در انیمیشن دوبعدی می توانیم انجام دهیم و امکان انجام دادن آنها در انیمیشن سه بعدی وجود ندارد. کافی است که شما شخصیت ” لویی تمساح Louis the alligator” و متحرکسازی حیرت آور او را در این فیلم ببینید تا متوجه شویدکه من چه می گویم. مطمئن نیستم که چنین چیزی میتوانست در یک انیمیشن دیجیتال خلق شود.حتی اگر نگاهی به نخستین انیمیشن بلند استودیوی دیزنی یعنی ” سفید برفی و هفت کوتوله” بیندازید، من به شما می گویم که متحرکسازی شخصیتهای “هفت کوتوله” چیزی است که انجام آن در انیمیشنهای کامپیوتری تقریبا “غیر ممکن” است. نرمی حرکات، اسکواش و استرچ (کش آمدن و فشرده شدن) ها، چنین چیزهایی تنها در انیمیشنهای “دستی” پدید می آیند. از سوی دیگر به بک گراندهای غنی و زیبای نقاشی شده نگاه کنید. طراحان ما مجددا فیلمهای کلاسیک دیزنی را دیدند، چرا که من از آنها خواسته بودم که اینکار را انجام دهند.من به آنها گفتم ” بیایید یک اثر هنری فوق العاده پدید آوریم”. ما فیلمهای ” بانو و ولگرد LADY AND THE TRAMP ” و “بامبی Bambi ” را انتخاب کردیم و از آنها برای صحنه های رودخانه، صحنه های طبیعت و حسی که در این صحنه ها جاری هستند الگو گرفتیم. بعلاوه ” بانو و ولگرد” الگوی خوبی است که می تواند بعنوان نمونه ی کاملی از آنچه که به ” سبک دیزنی”، طراحی شخصیتهای انسانی و معماری و فضا سازی انیمیشنهای دیزنی معروف است، معرفی شود”.
در ادامه، جان لستر به اهمیت تولید انیمیشنهای ” دو بعدی/ دستی” برای صنعت انیمیشن اشاره می کند: ” من فکر می کنم که این انیمیشنها واقعا ضروری هستند. ما مدتی از این نوع انیمیشن دور بودیم.می دانم که آدمهای کوته فکری وجود دارند که فکر می کنند دلیل اینکه استودیوها تولید انیمیشنهای سنتی را متوقف کردند این بود که مردم دوست داشتند تنها انیمیشنهای سه بعدی را ببینند. من اصلا به چنین تفکری اعتقاد ندارم.ما گروهی از هنرمندان برجسته را در اختیار داریم که میخواهند خلاف این را ثابت کنند و ثابت کنند که تماشاچیان این فیلم را دوست خواهند داشت. من تصور می کنم که همه چیز به شیوه ی داستانگویی شما بستگی دارد، به شیوه ی استفاده ی شما از هنر انیمیشن ( نه به سبکی که بر می گزینید)”.
سپس لستر به پروژه ی دو بعدی بعدی استودیوی دیزنی اشاره می کند: ” ما در حال آماده کردن فیلم سینمایی ” وینی د پو WINNIE THE POOH برای نمایش در بهار 2011 هستیم. فیلم ” وینی د پو” پروژه ی دو بعدی بعدی ماست و پروژه های دیگری هم در راه هستند. ما برای فیلم ” وینی د پو” بسیار هیجان زده هستیم و تلاش می کنیم آنرا همانگونه بسازیم که والت دیزنی فیلم اوریجینال” وینی د پو و درخت عسل WINNIE THE POOH AND THE HONEY TREE ” را ساخته بود”.
مترجم: مهبد بذرافشان
اخیرا و در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی با سایت Animation World Network ، جان لستر John Lasster ،مغز متفکر، سرپرست و مدیر بخش ایده های خلاق دو استودیوی دیزنی و پیکسار،به مناسبت نمایش فیلم “شاهزاده خانم و قورباغه” ، رسما بازگشت مجدد انیمیشن سنتی به استودیوی دیزنی را اعلام کرد. انیمیشن تازه ی استودیوی دیزنی “شاهزاده خانم و قورباغه” که در روز بیست و پنجم نوامبر، همزمان با جشن روز شکر گذاری در لس آنجلس و نیویورک بر پرده ی سینماها به نمایش در آمد، خود را برای نمایش سرتاسری در امریکای شمالی در تاریخ 11 دسامبر آماده می کند. استودیوی دیزنی امید بسیاری به نمایش گسترده ی این فیلم بسته است وتهیه کنندگان آن امیدوارند که فیلم با استقبال گسترده ی تماشاچیان روبرو شود و تولد دوباره ای را برای فیلمهای انیمیشن دو بعدی رقم بزند. جان لستر با اشاره به مراحل ساخت این فیلم ، چنین می گوید:
” زمانی که ما آغاز به ساخت این فیلم کردیم، هیجان بسیاری بر همه ی ما حکمفرما بود. برخی از بهترین هنرمندان سنتی ما چند سال پیش استودیو را به این دلیل که نمی خواستند مجددا برای کار در پروژه های کامپیوتری آموزش ببینند ترک کرده بودند. برخی دیگر از این هنرمندان در استودیو باقی مانده بودند وتکنولوژیهای دیجیتال را آموخته بودند . اکنون ما برای تولید پروژه ی ” شاهزاده خانم و قورباغه” هر دو گروه را به همکاری مجدد فرا خوانده بودیم و من باید بگویم که هرگز، هرگز در طول زندگیم با هیچ گروهی کار نکرده بودم که تا این حد اشتیاق داشته باشند که به دنیا ثابت کنند که این نوع از هنر( انیمیشن سنتی دوبعدی) تا چه حد دیدنی و اعجاب آور است. می خواهم بگویم که من باور دارم که هنوز کارهایی هستند که ما در انیمیشن دوبعدی می توانیم انجام دهیم و امکان انجام دادن آنها در انیمیشن سه بعدی وجود ندارد. کافی است که شما شخصیت ” لویی تمساح Louis the alligator” و متحرکسازی حیرت آور او را در این فیلم ببینید تا متوجه شویدکه من چه می گویم. مطمئن نیستم که چنین چیزی میتوانست در یک انیمیشن دیجیتال خلق شود.حتی اگر نگاهی به نخستین انیمیشن بلند استودیوی دیزنی یعنی ” سفید برفی و هفت کوتوله” بیندازید، من به شما می گویم که متحرکسازی شخصیتهای “هفت کوتوله” چیزی است که انجام آن در انیمیشنهای کامپیوتری تقریبا “غیر ممکن” است. نرمی حرکات، اسکواش و استرچ (کش آمدن و فشرده شدن) ها، چنین چیزهایی تنها در انیمیشنهای “دستی” پدید می آیند. از سوی دیگر به بک گراندهای غنی و زیبای نقاشی شده نگاه کنید. طراحان ما مجددا فیلمهای کلاسیک دیزنی را دیدند، چرا که من از آنها خواسته بودم که اینکار را انجام دهند.من به آنها گفتم ” بیایید یک اثر هنری فوق العاده پدید آوریم”. ما فیلمهای ” بانو و ولگرد LADY AND THE TRAMP ” و “بامبی Bambi ” را انتخاب کردیم و از آنها برای صحنه های رودخانه، صحنه های طبیعت و حسی که در این صحنه ها جاری هستند الگو گرفتیم. بعلاوه ” بانو و ولگرد” الگوی خوبی است که می تواند بعنوان نمونه ی کاملی از آنچه که به ” سبک دیزنی”، طراحی شخصیتهای انسانی و معماری و فضا سازی انیمیشنهای دیزنی معروف است، معرفی شود”.
در ادامه، جان لستر به اهمیت تولید انیمیشنهای ” دو بعدی/ دستی” برای صنعت انیمیشن اشاره می کند: ” من فکر می کنم که این انیمیشنها واقعا ضروری هستند. ما مدتی از این نوع انیمیشن دور بودیم.می دانم که آدمهای کوته فکری وجود دارند که فکر می کنند دلیل اینکه استودیوها تولید انیمیشنهای سنتی را متوقف کردند این بود که مردم دوست داشتند تنها انیمیشنهای سه بعدی را ببینند. من اصلا به چنین تفکری اعتقاد ندارم.ما گروهی از هنرمندان برجسته را در اختیار داریم که میخواهند خلاف این را ثابت کنند و ثابت کنند که تماشاچیان این فیلم را دوست خواهند داشت. من تصور می کنم که همه چیز به شیوه ی داستانگویی شما بستگی دارد، به شیوه ی استفاده ی شما از هنر انیمیشن ( نه به سبکی که بر می گزینید)”.
سپس لستر به پروژه ی دو بعدی بعدی استودیوی دیزنی اشاره می کند: ” ما در حال آماده کردن فیلم سینمایی ” وینی د پو WINNIE THE POOH برای نمایش در بهار 2011 هستیم. فیلم ” وینی د پو” پروژه ی دو بعدی بعدی ماست و پروژه های دیگری هم در راه هستند. ما برای فیلم ” وینی د پو” بسیار هیجان زده هستیم و تلاش می کنیم آنرا همانگونه بسازیم که والت دیزنی فیلم اوریجینال” وینی د پو و درخت عسل WINNIE THE POOH AND THE HONEY TREE ” را ساخته بود”.
مترجم: مهبد بذرافشان
اخیرا و در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی با سایت Animation World Network ، جان لستر John Lasster ،مغز متفکر، سرپرست و مدیر بخش ایده های خلاق دو استودیوی دیزنی و پیکسار،به مناسبت نمایش فیلم “شاهزاده خانم و قورباغه” ، رسما بازگشت مجدد انیمیشن سنتی به استودیوی دیزنی را اعلام کرد. انیمیشن تازه ی استودیوی دیزنی “شاهزاده خانم و قورباغه” که در روز بیست و پنجم نوامبر، همزمان با جشن روز شکر گذاری در لس آنجلس و نیویورک بر پرده ی سینماها به نمایش در آمد، خود را برای نمایش سرتاسری در امریکای شمالی در تاریخ 11 دسامبر آماده می کند. استودیوی دیزنی امید بسیاری به نمایش گسترده ی این فیلم بسته است وتهیه کنندگان آن امیدوارند که فیلم با استقبال گسترده ی تماشاچیان روبرو شود و تولد دوباره ای را برای فیلمهای انیمیشن دو بعدی رقم بزند. جان لستر با اشاره به مراحل ساخت این فیلم ، چنین می گوید:
” زمانی که ما آغاز به ساخت این فیلم کردیم، هیجان بسیاری بر همه ی ما حکمفرما بود. برخی از بهترین هنرمندان سنتی ما چند سال پیش استودیو را به این دلیل که نمی خواستند مجددا برای کار در پروژه های کامپیوتری آموزش ببینند ترک کرده بودند. برخی دیگر از این هنرمندان در استودیو باقی مانده بودند وتکنولوژیهای دیجیتال را آموخته بودند . اکنون ما برای تولید پروژه ی ” شاهزاده خانم و قورباغه” هر دو گروه را به همکاری مجدد فرا خوانده بودیم و من باید بگویم که هرگز، هرگز در طول زندگیم با هیچ گروهی کار نکرده بودم که تا این حد اشتیاق داشته باشند که به دنیا ثابت کنند که این نوع از هنر( انیمیشن سنتی دوبعدی) تا چه حد دیدنی و اعجاب آور است. می خواهم بگویم که من باور دارم که هنوز کارهایی هستند که ما در انیمیشن دوبعدی می توانیم انجام دهیم و امکان انجام دادن آنها در انیمیشن سه بعدی وجود ندارد. کافی است که شما شخصیت ” لویی تمساح Louis the alligator” و متحرکسازی حیرت آور او را در این فیلم ببینید تا متوجه شویدکه من چه می گویم. مطمئن نیستم که چنین چیزی میتوانست در یک انیمیشن دیجیتال خلق شود.حتی اگر نگاهی به نخستین انیمیشن بلند استودیوی دیزنی یعنی ” سفید برفی و هفت کوتوله” بیندازید، من به شما می گویم که متحرکسازی شخصیتهای “هفت کوتوله” چیزی است که انجام آن در انیمیشنهای کامپیوتری تقریبا “غیر ممکن” است. نرمی حرکات، اسکواش و استرچ (کش آمدن و فشرده شدن) ها، چنین چیزهایی تنها در انیمیشنهای “دستی” پدید می آیند. از سوی دیگر به بک گراندهای غنی و زیبای نقاشی شده نگاه کنید. طراحان ما مجددا فیلمهای کلاسیک دیزنی را دیدند، چرا که من از آنها خواسته بودم که اینکار را انجام دهند.من به آنها گفتم ” بیایید یک اثر هنری فوق العاده پدید آوریم”. ما فیلمهای ” بانو و ولگرد LADY AND THE TRAMP ” و “بامبی Bambi ” را انتخاب کردیم و از آنها برای صحنه های رودخانه، صحنه های طبیعت و حسی که در این صحنه ها جاری هستند الگو گرفتیم. بعلاوه ” بانو و ولگرد” الگوی خوبی است که می تواند بعنوان نمونه ی کاملی از آنچه که به ” سبک دیزنی”، طراحی شخصیتهای انسانی و معماری و فضا سازی انیمیشنهای دیزنی معروف است، معرفی شود”.
در ادامه، جان لستر به اهمیت تولید انیمیشنهای ” دو بعدی/ دستی” برای صنعت انیمیشن اشاره می کند: ” من فکر می کنم که این انیمیشنها واقعا ضروری هستند. ما مدتی از این نوع انیمیشن دور بودیم.می دانم که آدمهای کوته فکری وجود دارند که فکر می کنند دلیل اینکه استودیوها تولید انیمیشنهای سنتی را متوقف کردند این بود که مردم دوست داشتند تنها انیمیشنهای سه بعدی را ببینند. من اصلا به چنین تفکری اعتقاد ندارم.ما گروهی از هنرمندان برجسته را در اختیار داریم که میخواهند خلاف این را ثابت کنند و ثابت کنند که تماشاچیان این فیلم را دوست خواهند داشت. من تصور می کنم که همه چیز به شیوه ی داستانگویی شما بستگی دارد، به شیوه ی استفاده ی شما از هنر انیمیشن ( نه به سبکی که بر می گزینید)”.
سپس لستر به پروژه ی دو بعدی بعدی استودیوی دیزنی اشاره می کند: ” ما در حال آماده کردن فیلم سینمایی ” وینی د پو WINNIE THE POOH برای نمایش در بهار 2011 هستیم. فیلم ” وینی د پو” پروژه ی دو بعدی بعدی ماست و پروژه های دیگری هم در راه هستند. ما برای فیلم ” وینی د پو” بسیار هیجان زده هستیم و تلاش می کنیم آنرا همانگونه بسازیم که والت دیزنی فیلم اوریجینال” وینی د پو و درخت عسل WINNIE THE POOH AND THE HONEY TREE ” را ساخته بود”.
مترجم: مهبد بذرافشان
 

int

New Member
بهترين انيميشن‌هاي سال معرفي شد
خبرگزاري فارس: انيميشن «راتاتويل» در صدر فهرست بهترين انيميشن‌هاي سال قرار گرفت.
گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت سينمايي هافينگتون پست، سايت خبري انيميشن ورلد نت‌ورك، 10 انيميشن برتر سال را به شرح زير اعلام كرد:
1. انيميشن «راتاتويل» محصول كمپاني «والت ديزني» و به كارگرداني «برد برد»
2. انيميشن «ملوان پوپي» محصول كمپاني «برادران وارنر»
3. انيميشن «اتومبيل‌ها» محصول كمپاني «والت ديزني» و به كارگرداني «جان لستر»
4.انيميشن «مجموعه‌اي از فيلم‌هاي كوتاه پيكسار» محصول كمپاني «والت ديزني»
5.انيميشن «مجموعه طلايي آوا‌هاي ديوانه‌كننده» محصول كمپاني «برادران وارنر»
6.انيميشن «حوادث اوسوالد، خرگوش خوش‌شانس» محصول كمپاني «والت ديزني»
7. انيميشن «مجموعه كارتون كلاسيك داركوب چوبي و دوستان» محصول كمپاني «يونيورسال»
8. انيميشن «پاپريكا» محصول كمپاني «سوني پيكچرز»
9. انيميشن «surf's up» محصول كمپاني «سوني پيكچرز»
10. انيميشن «نسخه سوم از مجموعه «تام و جري».
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا