لینوکس هاستینگ - فروش پستی هاست و دامنه برای اولین بار در ایران

HAMIDI72

Member
با سلام خدمت همه دوستان عزیز

این بار یه سرویسی راه انداختیم که تو ایران تکه ! فروش هاست و دامنه به صورت پستی به این صورت که شما اول سفارش خودتون رو وارد میکنید . بسته میاد در خونه و اونجا پولشو میدین هاستتون هم بلافاصله قابل استفادس و همه پلان ها یه دامنه رایگان هم داره به این شکل که وقتی به دستتون میرسه یه کد تو پاکت هست کافیه اون کد رو به صورت Code + domainname به شماره ای که گفتیم اس ام اس کنید . بعدش ما دامنه رو اگه ثبت نشده بود ثبت میکنیم و اگه قبلا ثبت شده بود پیام میاد که دوباره تست کنید !!!

لیست قیمت هامون هم به این شکله

50 مگابایت + یک دامنه اشانتیون ==== سالانه 12000 تومان
100 مگابایت + یک دامنه اشانتیون ==== سالانه 15000 تومان
200 مگابایت + یک دامنه اشانتیون ==== سالانه 20000 تومان
500 مگابایت + یک دامنه اشانتیون ==== سالانه 27000 تومان
1000 مگابایت + یک دامنه اشانتیون ==== سالانه 47000 تومان

برای اطلاع از پکیج ویژه ماه و سایر پکیج ها به سایت یه سری بزنید : www.linuxhosting.ir
ضمنا در آمدی که از این راه کسب میشه داریم صرف تبلیغات و گسترش سرور و افزایش کیفیت سرویس میکنیم و تو تیم سرمایه گذاری میکنیم که اگه خدا کمک کنه و طرحمون اجرایی بشه یه چند تا سنگ ریزه از مسیر ناصاف IT در ایران میتونیم برداریم . :wink:

با تشکر
 

reza_pa48

Active Member
یه سوال
این روش چه فرقی یا منفتی برای مشتری با خرید اینترنتی داره؟
جز اینکه مشتری نمیره به بانک که اگه پرداخت آنلاین داشته باشید اونم حله
فقط سواله برام
 

HAMIDI72

Member
اینجوری یه مقدار ضمانت خرید بیشتره و همچنین ما اگه بخوایم اشانتیونی چیزی بدیم راحت تر میتونیم بفرستیم البته پرداخت اینترنتی که فرمودید هم بزودی اضاف میکنیم و الان دنبال یه سری کارای دیگه هستیم
 

HAMIDI72

Member
و ضمنا باید اضاف کنم ما یه سری اشانتیون و جوایز و قرعه کشی هایی در نظر گرفتیم که هنوز بعضی هاشونو اعلام نکردیم البته تا الان از این طرح استقبال تقریبا خوبی شده و اگه این استقبال همین طور ادامه پیدا کنه میتونم قول یه سری خدمات ارزش افزوده و ... رو بدم که حالا بعدا اعلام میکنیم :D:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا