ماکیاژ

New Member

مرطوب کننده‌های خوب خارجی

ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا بهترین و مطرح‌ترین مرطوب‌کننده‌های موجود در بازار را خدمت شما کاربران گرامی وبسایت ماکیاژ معرفی کنیم و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

بررسی 5 مرطوب کننده پرطرفدار برای شادابی پوست 1


• آبرسان مرطوب کننده‌ی صد ساعته‌ی کلینیک Clinique

این کرم مرطوب کننده از جمله پر فروش ترین کرم‌های مرطوب کننده‌ی موجود در بازار می‌باشد. دلیل شهرت بسیار زیاد این مرطوب کننده این است که در عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کرده و تا صد ساعت رطوبت پوست را حفظ می‌کند. این کرم خاصیت ارتجاعی پوست را بیشتر می‌کند و با کاهش چین و چروک صورت، طراوت و شادابی بی نظیری به پوست شما می‌بخشد. کرم آبرسان مرطوب کننده‌ی کلینیک تولید کشور آمریکا است. تمامی انواع پوست‌ها می‌تواند از این کرم مرطوب کننده‌ی کلینیک استفاده کنند.

بررسی 5 مرطوب کننده پرطرفدار برای شادابی پوست 2


• کرم آبرسان مرطوب کننده‌ی اوردینری ordinary natural moisturizing factors + HA

کرم آبرسان مرطوب کننده اوردینری حاوی هیالورونیک اسید 2 درصد است که باعث آبرسانی شدید به پوست می‌شود. فاکتور دیگری که در این سرم موجود است، ویتامین B5 می باشد که سبب جذب و آبرسانی بیشتر می‌شود. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان سبک بودن و زود جذب بودن آن اشاره کرد. سرم مرطوب کننده و آبرسان اوردینری به ترمیم و بازسازی پوست شما کمک می‌کند و باعث جوش نمی‌شود. این سرم وگان است و تست حیوانی ندارد. تمامی انواع پوست‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. از سرم مرطوب کننده و آبرسان اوردینری روزی دوبار، صبح و شب پس از شست‌و‌شوی صورت استفاده کنید.

بررسی 5 مرطوب کننده پرطرفدار برای شادابی پوست 3


• کرم مرطوب کننده‌ی کلیون

کرم مرطوب کننده‌ی کلیون حاوی آووکادو و کلاژن است که به سبب تحریک کلاژن سازی منجر به جوان‌تر شدن پوست می‌شود. ماده‌ی دیگری که در ترکیبات این کرم مرطوب کننده به کار رفته است، روغن بادام است که موجب نرم شدن و لطافت پوست شما می‌شود. آووکادوی موجود در این کرم منبع غنی ویتامین E است که به ترمیم جای جوش کمک می‌کند. کرم مرطوب کننده‌ی کلیون رایحه‌ی بسیار خوشی دارد و به عنوان زیر ساز آرایش نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

بررسی 5 مرطوب کننده پرطرفدار برای شادابی پوست 4


• کرم مرطوب کننده و مغذی اتودرم 500 میل بایودرما Bioderma atoderm cream

کرم مرطوب کننده و مغذی اتودرم بایودرما محصول کشور فرانسه است. کرم مرطوب کننده‌ی اتودرم بایودرما فاقد پارابن و الکل‌های مضر است و پوست‌های حساس نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این کرم علاوه بر مرطوب کنندگی و آبرسانی قوی، نقش تغذیه کنندگی و تقویت پوست را نیز دارد. این کرم آلرژی زا نیست بنابراین حتی نوزادان بالای شش ماه نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. از جمله ویژگی‌های دیگر این کرم مرطوب کننده بایودرما می‌تواند به نداشتن اسانس یا عطر در ترکیباتش اشاره کرد.

بررسی 5 مرطوب کننده پرطرفدار برای شادابی پوست 5


• لوسیون مرطوب کننده‌ آبرسان سراوی Moisturizing lotion hidratante

لوسیون مرطوب کننده‌ آبرسان سراوی یک محصول سه کاره و تولید کشور آمریکا می‌باشد. به این معنا که سه فاکتور اساسی در ترکیباتش دارد که هر یک نقش ویژه ای در این کرم ایفا می‌کنند. سرامید برای لیفت کردن پوست صورت و جوانسازی آن، هیالورونیک اسید برای آبرسانی و شفافیت پوست کاربرد دارد و آمینو نیز در لیفت کردن و کشش بیشتر پوست کمک می‌کند. نکته‌ی جالبی که در مورد کرم مرطوب کننده و آبرسان سراوی وجود دارد این است که این کرم اگزما و خارش پوستی را نیز درمان می‌کند. این کرم برای همه‌ی انواع پوست کاربرد دارد و تمامی سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. روش مصرف این کرم به این صورت است که ابتدا باید پوست صورت خود را بشویید و سپس مقدار مناسب از این کرم را به پوست صورت خود بزنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا