لیست سایت های کاربران مجید آنلاین

bazam2

New Member
سلام به دوستان
امروز بعد چند هفته کار سایت فیس باکس که ادغام شده سایت های فیس بوک و بالاترین هستش راه افتاد ! البته جسمش فیس بوکیه و روحش بالاترینی !

تو این سایت کاربرا می تونن فعلا بصورت آزاد ثبت نام کنند و بعد عضویت مطالب جالب علمی ، فرهنگی ، سرگرمی ، آموزش و همه چیز خودشونو ارسال کنند تویه سایت ! سایر کاربرا کمی تونن به مطالب امتیاز بدن و مطالب برتر تو منوی های کناری نمایش داده می شن !
همچنین هر کسی از هر موضوعی خوشش اومد و خواست مطلب رو برای خودش نگه داره دیگه نیازی نداره توی کامپیوترش سیو کنه ! کافیه دکمه اضافه کردن به باکس من رو بزنه و مطلب بطور کامل تویه اکانتش ذخیره می شه ! تو این سایت در هر لحظه می تونید جدیدترین مطالب رو ببینید ! فعلا چند ساعته شروع بکار کرده و به کمک همه نیاز داریم تا راه بیوفته ! من هم یکی از چند مدیر داخلی اونجا هستم ! امیدوارم ببینیمتون اونجا !

راستی اینم آدرسش : http://Www.FaceBox.ir
 

freelearn

Banned
فروشگاه irtvshop

فروشگاه Irtvshop.com
یکی از بهترین فروشگاه های مطمئن و ارزان قیمت جهت خرید در ایران می باشد.
محصولات:
- خودکار مجهز به دوربین مخفی با 4 گیگابایت حافظه داخلی
- دستگاه شنود بسیار بسیار قوی
- لیوان قابل شارژ
- عینک آفتابی با دوربین مخفی جهت فیلم برداری
- کرم کوچک کننده بینی
- کرم لاغر کننده بدن
- کرم رفع سفیدی پوست
- کرم پر پشت کننده موی سر
- کرم فرم دهنده سینه
و ...

جهت کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه مراجعه کنید.
www.irtvshop.com
و یا با شماره تلفن 09195333566 تماس بگیرید
با اطمینان خرید کنید..
 

MJAsoftware

New Member
مركز دانلود رايگان نرم افزار هاي روز دنيا و اخبار فناوري اطلاعات

مركز دانلود رايگان نرم افزار هاي روز دنيا و اخبار فناوري اطلاعات

www.downloadkade.vov.ir
نرم افزارهاي كه فكرش را هم نمي كني
با تشكراز مجبد آنلاين:oops:
 

احمدیان

New Member
پارس تبلیغ، سیستم نوین مدیریت آگهی


باسلام

به اطلاع همه دوستان گرامی میرساند:
پارس تبلیغ، سیستم مدیریت آگهی با هدف کم کردن فاصله بین ارائه دهنده و دریافت کننده کالا یا خدمات راه اندازی و اقدام به قبول و درج آگهی در بسیاری از زمینه ها از جمله کامپیوتر، آموزشی، املاک، وسایل نقلیه، لوازم، خدماتی، بازار کار، ارتباطی، صنعتی، هنری، شخصی و ... نموده است که هریک از گروه های مذکور شامل طیف وسیعی از زیر گروه های مرتبط می باشد..


مدیریت سایت از همه شما عزیزان دعوت می نماید تا از این سایت دیدن نموده و در صورت تمایل یه درج آگهی در این سایت اقدام نمایید..

.
آگهی های درج شده در سایت در حداکثر 4 ساعت فعال شده و در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.


انواع آگهی در سایت:
1- آگهی ویژه لینکدار: هزینه درج آگهی برای بازدید 1 ماهه 7,000 تومان..
2- آگهی ویژه عکسدار یا متنی: هزینه درج آگهی برای بازدید 1 ماهه 5,000 تومان.
3- آگهی رایگان


* لازم به ذکر است هزینه استفاده از هر ستاره بمنظور ایجاد اولویت نمایش آگهی در بین سایرین برای دوره 1 ماهه 5,000 تومان بوده و حداکثر تعداد ستاره های ارائه شده در سایت 7 عدد می باشد.

همچنین جا دارد پیشاپیش از تمامی کسانی که با پیشنهادات و انتقادات سبز خود ما را در رسیدن به اهداف بزرگ متقابل یاریگرند، مراتب سپاسگزاری خود را به جا آوریم.
4xvim2p.gif



با آرزوی موفقیت
مدیریت سایت پارس تبلیغ
www.parstabligh.ir
 

maysam.m

Well-Known Member
اولین سیاره دانلود ایران - www.newdownload.ir

بزرگترین سایت دانلود ایران با ارسال روزانه 25-30 مطلب! ارسال 1000 مطلب در ماه! کل اینترنت را از این سایت دانلود کنید! :)

ویژگی های سایت ما:
- جمع آوري تمام مطالب دانلود فارسي زبان
- عدم مراجعه به چندين سايت براي دانلود افزارهاي جديد
- صرفه جويي در زمان
- از دست ندادن مطالب جديد
- بدون اعمال محدوديت استفاده از شبکه هوشمند يا ISP خاصي
-سایت سبک بدون تصاویر بسیار مناسب همه
و ...

آدرس سایت:

کد:
[URL="http://www.newdownload.ir"]http://www.newdownload.ir[/URL]
 

E H S A N

New Member
اقا اینم ادرس سایت ما :
www.linkeman.ir


سایت "لينک من" يک دايرکتوري رايگان ثبت لينک است . "لينک من" با هدف معرفي لينک هاي کاربران و جذب بازديدکننده براي سایتهای انها راه اندازي شده است ... کاربران می توانند با فعالیت خود در سایت تحت یک همکاری برای یکدیگر بازدیدکننده بیاورند ... در این سایت کاربران هستند که می توانند با همکاری هم بازدیدکننده داشته باشند ... هر چه تعداد کاربر بیشتری عضو شوند و فعالیت داشته باشند ، تعداد بازدید بیشتری هم از سایت ها می شود .

سیستم سایت طوری است که تمامی کاربران تحت یک همکاری منظم برای یکدیگر بازدید کننده می اورند ... لینکی که توسط یک کاربر ثبت می شود ، در بخش لینک های جدید و لینک باکس نمایش داده می شود ...


لینک باکس هم که در سایت کاربران موجود است و بازدید کننده گان سایت های کاربران می توانند از لینک های موجود در لینک باکس هم بازدید کنند ... به این ترتیب یک گردش منظم و هدف دار بازدیدکننده ایجاد می شود و کاربران بازدیدکننده گان خود را به اشتراک می گذارند .


عضویت و ثبت لینک در این سایت رایگان است . کاربران مجازند هر 4 ساعت لینک جدیدی ثبت و به دیگران معرفی کنند . لینک ها بلافاصله پس از ارسال ، در بخش لینک های جدید سایت و لینک باکس نمایش داده می شوند و دیگران می توانند از انها بازدید کنند .
10 لینک جدید ، 5 لینک ویژه و 12 لینک محبوب در صفحه اصلی و 5 لینک ویژه و 40 لینک جدید هم در لینک باکس نمایش داده می شود ؛ با ثبت لینک های جدید توسط کاربران ، لینک های قبلی موجود در لینک باکس به تدریج جایشان را به لینک های جدید می دهند و از لینک باکس ناپدید می شوند ... به طور مثال اگر روزانه 20 لینک ثبت شود ، می توان گفت که لینک شما به مدت 2 روز در لینک باکس باقی می ماند و بازدیدکننده گان سایت ها می توانند از انها بازدید کنند .

تمامی لینک های ثبت شده در بخش دسته بندی ها ارشیو می شوند و از طریق موتورهای جستجو بازدید خواهند داشت .


برای اینکه کاربر بتواند لینک ارسال کند ، باید لینک باکس سایت را در قالب سایتش قرار دهد ؛ در صورتی که کاربری لینک باکس را از سایتش حذف کند ، امکان ارسال لینک را نخواهد داشت ... لینک های کاربرانی هم که پس از ارسال لینک ، لینک باکس را از سایتشان بر می دارند ، نمایش داده نمی شود .


طرح های دیگری هم در سایت وجود دارد که کاربران می توانند از طریق انها اقدام به ثبت لینک کنند و برای سایتشان بازدیدکننده بیاورند .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا