لیست سایت های کاربران مجید آنلاین

samanziv

New Member
اگر به شیرینی پزی، کیک پزی و آشپزی علاقه مند هستید یا دوست دارید روش درست کردن غذاها و دسرهایی را که تا کنون بلد نبوده اید یاد بگیرید، سری مطالب آموزش آشپزی را دنبال کنید
 

samanziv

New Member
بی شک گوش فرا دادن به موسیقی در اغلب موارد تاثیرات بسیار مثبتی در افزایش روحیه و ایجاد انگیزه و احساس در زندگی روزانه انسان دارد. تحقیقات نشان میدهند که موسیقی مزایای روان شناختی بسیار زیادی دارد. برخی از این موارد شامل کاهش استرس، تقویت شرایط روانی، بهبود عملکرد حافظه، بهبود شرایط خواب و کاهش افسردگی اشاره کرد.

موسیقی از جلمه بهترین سرگرمی ها است که استفاده از آن باعث می شود روحیه فرد تغییر کرده و تاثیرات فوق العاده ای را متاثر شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مخصوصا قشر جوان به دنبال آهنگ و موسیقی هستند و اکثرا در گوشی آنها تعداد زیادی فایل آهنگ و موزیک وجود دارد. در دنیای اینترنت سایت های زیادی وجود دارد که به صورت مداوم و روزانه آلبوم های تازه منتشر شده خوانندگان را منتشر کرده و ترک های جدیدی از آهنگ ها را به کاربران ارائه می کنند. اما همه سایت های فعال در حوزه آهنگ و موسیقی رایگان نیستند و برخی از آنها به ازای دانلود آهنگ از شما هزینه دریافت می کنند.

این روزها خیلی از مردم به دانلود رایگان آهنگ‌های به روز و با کیفیت خوانندگان محبوب ایرانی هستند. سایت‌های بسیاری نیز وجود دارند که آهنگ‌های قدیمی و به‌روز را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

اما موارد متعددی باعث می‌شود که یک سایت محبوبیت بیشتری از دیدگاه کاربران داشته باشد. برای مثال یک سایت خوب باید دارای سرعت بالایی برای دانلود بوده و ترافیک بالایی داشته باشد. همچنین سایت باید همواره به‌روز شده و لیست آهنگ‌های جدید از تمام خواننده‌ها را داشته باشد.

تهران پاپ آهنگ جدید

تهران رپ آهنگ رپ جدید

متن ترانه جدید

مای تکست آهنگ جدید

دانلود آلبوم جدید

دی جی سانگ

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ جدید

موزیک تکست

متن آهنگ

تکست موزیک جدید

موزیک امسال آهنگ جدید
 

javad312

New Member
با سایت منم سر بزنید
healthana.ir
 

gardeshgarIran

New Member
یکی از سایت های خیلی خوب تو زمینه تجهیزات صوتی، الکترونیکی، نورپردازی و دوربین مداربسته، اسمش آوازکه. فروشگاه اینترنتی آوازک تازه راه افتاده اما پیش زمینه چهل ساله ای پشتش داره. در واقع فروشگاه آوازک سابقه 40 ساله داره. و تونسته تو این 40 سال، نمایندگی رسمی برندهای معتبر زیادی رو به دست بیاره. برای مثال. تو زمینه لحیم کاری شما می تونین هویه گات اصلی ژاپن یا هویه ولر آلمان و ارسا آلمان رو از آوازک دریافت کنین. محصولاتی مث سیم لحیم، نوک هویه، روغن لحیم، قلع کش، المنت هویه و .... هم تو آوازک به فروش میرسه.
زمینه تخصصی دیگه این فروشگاه اینترنتی، تجهیزات صوتیه. کالاهایی مثل باند اکتیو، باند پسیو، باند مانیتورینگ، باند سقفی، بلندگو دیواری و شیپوری . ... میکروفون دستی باسیم، میکروفون بیسیم، میکروفون یقه ای، میکروفون رومیزی، هدمیک و ....، آمپلی فایر، پاور میکسر، میکسر صدا و ...
تجهیزات نورپردازی مانند رقص نور، لیزر، استیج ال ای دی، بلک لایت، فلاشر و ...
و در نهایت دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته آنالوگ.
 

سیم خان

New Member
دیگه خرید سیم کارت مثل قبل نیست!

تنها سامانه خرید و فروش آنلاین سیم کارت

 

جدیدترین ارسال ها

بالا