لیست سایت های کاربران مجید آنلاین

fardahosting

New Member
ای پی موزیک یک سرویس ارائه موزیک کاملا رایگان می باشد که به وسیله و کمک اون میتونین به آرشیو آهنگ های برتر ایرانی وترکی و آهنگ های جدید دسترسی داشته باشین. ما در ای پی موزیک همیشه تلاش میکنیم تمامی سبک های موسیقی از جمله پاپ، کلاسیک، راک و ... رو ارائه بدیم.
ورود به ای پی موزیک
 

hoseeinnkh

New Member
سلام دوست من امیدوارم حالت خوب و عالی باشه , موضوع مهمی که تقریبا میتونم بگم همه درگیر اون هستند این است که چطوری شروع کنم ؟ با یکی دیگه از موضوعات آموزش کارآفرینی , خانه کارآفرین همراه شما هستم.
قبل اینکه وارد این موضوع از کارآفرینی بشم میخوام چند تا نکته مهم و بهت بگم که دونستنش خیلی کمکت میکنه, خیلیا تصورشون اینه که یک بیزینس آنلاین موفق توش ایده از هر چیز مهم دیگه ای اهمیت بیشتری داره ولی واقعیت داستان اینه که یک ایده خوب فقط ۵% از راه هستش و اون استراتژی ای که چطوری شروع کنم ؟ چطوری ادامه میدم و چطوری مفید میشم توی جامعه و بین مخاطبینت فرد محبوبی میشی اون چیزیه که اهمیت داره که در واقعیت واست درآمد درست میکنه .
اگر به دنبال ایده کسب و کار و آموزش کارآفرینی و کارآفرینی میگردی حتما وارد سایت خانه کارآفرین شو و ما به تو کمک خواهیم کرد تا به موفقیت های بزرگ در هر زمینه ای دست پیدا کنی .
دوستتدار تو محمد خیری .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا