لود کردن خروجی یونیتی در فلش

karimpoorid

New Member
با سلام

اگه قرار باشه خروجی یونیتی با لود مووی تو یه مولتی مدیا قرار بگیره میدونید چطور میشه فلش پلیر ۱۱ رو تو منوی publish فلش cs5 آوورد و آیا بعد از اون اوون خروجی (از یونیتی) با این حالت کار میکنه.
 

++Hadi++

Active Member
بهتره با C# این کار رو انجام بدین.چون توش هم پلاگین فلش پلیر هست و هم یونیتی..بدیش به اینه که باید .net frame work نصب شه ولی خوب می تونید برنامه رو با wizard نصبی release کنید تا در سیستم کاربر نصب و اجرا شه...در عین حال فکر می کنم می تونید تو همون نصب،.net frame work رو نصب کنید...
 

benyamin_pc

Well-Known Member
اصلا میشه اسمبلی های دات نتو ایمبد کرد تو فایل تا نیاز به فریم ورک و نصبشم نباشه , درست مثل همون کاری که با جاوا میشه کرد
البته نصبشم که همون جور که هادی گفت میشه همراه با نصب برنامه انجام داد و چیز خاصی نیست چون خیلی برنامه های مهم هم اینکارو میکنن , مثل تری دی مکس یا حتی خود یونیتی و خیلی برنامه های دیگه ...
 

karimpoorid

New Member
مهدی کریم پور

با سلام

این مورد اضافه کردن اسمبلی ها خوبه برای .net framework

قبل از اینکه خروجی فلش به یونیتی اضافه بشه اکتیو ایکس یونیتی پلیرو تو c# اضافه می کردی کار نمی کرد. میشد کارو با اکنیو ایکس web brower لود کرد، با کامندی که از فلش میدادی ولی وسط نمی افتاد. اما unityPlayer امبد نمی شه و باید نصبش می کردی.

حالا که خروجی فلش اضافه شده تو سایت ادوب برای فلش پلیر نوشته که برای استفاده از Stage3D api فلش پلیر flash player11 standalone رو نصب کنید. ولی فقط تو brower ها کار میکنه.بنابراین لود مووی برای مولتی مدیا کار نمی کنه حتا اگر تو C# باشه.
فلش پلیر 11 رو هم که مثل یونیتی پلیر هست هر کسی فعلا نصب نکرده! تا بشه تو Webbrowser لودش کرد.


اما اگر مولتی مدیا نصبی شه این چنتا نرم افزار .net framework ، unityPlayer ، flash player11 standalone
رو نصب مکینیم.


دو تا سوال:

1. کسی سورسی از اکتیو ایکس unityPlayer تو C# داره که کار کنه؟
2. اگر کار دیگه ای میشه کرد که لود مووی برای خروجی که از یونیتی به صورت swf گرفتیم کار کنه لطفا توضیح بدید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا