لود عکس از sqlite

سلام به دوستان
همون طوری که می دونین در دیتابیس sqlite و با دیتا تیپ blob می شه عکس ذخیره کرد و به وسیله air هم می شه با این دیتا بیش وصل شد .
حالا مشکل اینجاست که چه طوری می شه این تصاویر ذخیره شده در sqlite را درair لود کرد و نمایش داد .
البته اگه کسی از دوستان در مورد نحوه ذخیره عکس در این دیتا بیس هم اطلاعاتی داره می تونیه به کامل تر شدن موضع کمک کنه.
سپاس فراوان
 

flash.developer

Active Member
توصیه می‌شه برای اینکه سربار کمتری داشته باشی ‌عکس‌ها رو در یک پوشه قرار بدی و فقط آدرس و نام عکس در بانک ذخیره بشه حتی اگه از یک پوشه برای عکس‌ها استفاده می‌کنی فقط نام عکس رو دخیره کن.
 
flash.developer عزیز سپاس از راهنمایی شمااما چطوری می شه با این روشی که شما گفتید امنیت تصاویر را بالا برد چون من نمی خوام همه کاربرا به همه عکس ها دسترسی داشته باشن.
 

flash.developer

Active Member
می‌تونی مثلاَ اکستنشن فایل رو به یک حالت دیگه مثلاَ dll تغییر بدی و اگه خیلی برات عدم دسترسی کاربران مهم هست از توابع هش استفاده کن و بصورت باینری اون رو در بانک ذخیره کن ولی من این کار رو توصیه نمی‌کنم.
 

++Hadi++

Active Member
بهترش اینه که از روش های encryption عکساتونو انکد کنید...مهمترین روش هاش عبارتند از ase و icphere و البته راه ساده ترش استفاده از مکانیم xor هست. شما می تونید با یکی از هزاران روش مختلف، یه رشته رو به عنوان کلید یا key به یه شی یا کلاس بدید و بایت آرایه فایلتونو هم بهش بدید تا فایل (بایت آرایه) اولتونو تحت اون کلید به فایل جدیدی تبدیل کنه که باز نمی شه و مسلما همون کلاس م یتونه فایل کد شده تونو با همون کلید (رشته رمز) به تصویر اولیه تبدیل کنه... احمقانه ترین روش این کار بدون هیچ امکانی استفاده از روش xor هست. xor یا ^ یه عملکر هست که نتایج زیر رو داره :
0^0=0
0^1=1
1^0=1
1^1=0
اگر به عدد وسط توجه کنید و عدد وسطی رو به عنوان کلید در نظر بگیرید، متوجه می شید:
اگر : A ^ B =C
پس: C ^ B =A
یعنی برگشت پذیرند، پس با تبدیل بایت ارایه تون به کاراکتر های رشته ای توسط کلاس Base64 و کست هر کاراکتر به عدد موازی با کاراکتر مد نظر و xor اون با کاراکتری مد نظر از کاراکتر های رشته کلید می تونید خروجی انکریپت شده رو داشته باشید. پیشنهاد می دم از ase یا icphere یا روش های دیگه استفاده کنید... چون به راحتی و به صورت استاندارد کلید رشته رو از شما می گیره و فایل شما رو انکریپت و نتیجه رو دیکریپت می کنه...
 
اگه برای دوستان امکان داره یک نمونه از کد مربوط به کلاس base64 را قرار بدهند
سپاس
 

جدیدترین ارسال ها

بالا