لوازم جانبی مک بوک

لوازم جانبی مک بوک و آی مک بخش قابل توجهی از بازار لوازم جانبی لپ تاپ را تشکیل می دهند. چرا که مک های اپل مانند دیگر محصولات این شرکت مانند آیفون، آیپد، اپل واچ، ایرپاد و ... در بین کاربران بسیار محبوب هستند. شرکت اپل نیز از طراحی خاص و منحصر به فرد خود در ساخت لپ تاپ های این برند استفاده می کند. پس برای حفظ زیبایی این محصولات استفاده از لوازمی مانند کاور و کیف بسیار مهم است.

علاوه بر موارد ذکر شده، لپ تاپ ها و کامپیوترها به دلیل ابعاد بزرگتر در مقایسه با سایر محصولات عموماً مستعد افتادن و افتادن هستند. با توجه به برند گران قیمت اپل، این سری از محصولات نیاز به مراقبت بیشتری دارند و برای حفظ سلامتی آنها باید بیشتر از سایرین کوشا باشید. هر بار که زمین بخورید و به بدنه مک بوک ضربه بزنید، می تواند میلیون ها دلار ارزش داشته باشد. با خرید لوازم جانبی اصلی مک بوک و آی مک با هزینه بسیار کمتر، می توانید از آسیب دیدن لپ تاپ و ضرر میلیونی جلوگیری کنید. به این ترتیب خرید لوازم جانبی را می توان مهم ترین قسمت خرید دانست.

کیبورد اپل
صفحه کلید اپل مجیک کیبورد یک صفحه کلید بلوتوث با طراحی بسیار زیبا و مینیمال است که به خوبی با سایر محصولات اپل سازگار است. اگر کاربر مک بوک هستید، اتصال این صفحه کلید به سیستم عامل MacOS شما بسیار آسان است. علاوه بر کیفیت صفحه کلید جادویی اپل، می تواند ماه ها شارژ نگه دارد. بنابراین اگر به دنبال یک صفحه کلید مناسب برای مک بوک یا سایر محصولات اپل خود هستید، کیبورد اپل بهترین انتخاب برای شماست.

صفحه کلید جادویی نسل دوم اپل را می توان از طریق بلوتوث، پورت لایتنینگ و بی سیم متصل کرد. سازگاری برای اتصال و ایفای نقش این کیبورد با تمامی دستگاه ها امکان پذیر است اما بیشترین سازگاری این کیبورد مخصوص محصولات اپل است.

کیبورد اپل نسل دوم اپل را می توان از طریق بلوتوث، پورت لایتنینگ و بی سیم به صفحه شماره متصل کرد. سازگاری برای اتصال و ایفای نقش این کیبورد با تمامی دستگاه ها امکان پذیر است اما بیشترین سازگاری این کیبورد مخصوص محصولات اپل است.

قاب، کیف و قاب برای مک بوک و آی مک
کاورها با توجه به ابعاد مک بوک ها در برندها و مدل های مختلفی عرضه می شوند. این محصولات برای محافظت از بدن و در برخی محصولات از صفحه نمایش استفاده می شود. استفاده از قاب علاوه بر تاثیر بر ظاهر مک بوک و آی مک، از خط و خش و ضربه نیز جلوگیری می کند. خرید قاب و کاور مک بوک و آی مک با کیفیت خوب و با زیبایی و راحتی لازم همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران لپ تاپ اپل بوده است.



محافظ صفحه برای مک بوک
برای محافظت از صفحه نمایش از شیشه محافظ صفحه نمایش استفاده می شود. محافظ هایی با ضخامت کم و حفظ شفافیت و شفافیت صفحه نمایش، از ایجاد خط و خش و آسیب به سنسورها در اثر ضربه جلوگیری می کند. در حین انجام کارهای روزانه، احتمال برخورد به سطح صفحه نمایش مک بوک وجود دارد که با تجهیز آن به محافظ صفحه نمایش مناسب می توان از آن جلوگیری کرد. محافظ صفحه نمایش مک بوک با توجه به ابعاد صفحه نمایش مدل خود ارائه می شود تا علاوه بر کاهش انعکاس، نور و اشعه های مضر، کل صفحه نمایش را پوشش دهد و خاصیت مقاوم بودن در برابر ضربه را نیز به آن می دهد.



کیبورد سرفیس
بدون سرفیس کیبورد، سرفیس شما در واقع تبلت خواهد بود، کار با آن کمی سخت می شود و نمی توانید از آن در جایی استفاده کنید، اما با خرید سرفیس کیبورد برای سرفیس خود علاوه بر افزایش سرعت عملکرد در وظایف و تایپ، ظاهر و احساس بهتری خواهد داشت. این کار باعث جذابیت و زیبایی بیشتر سرفیس شما می شود که با سایر تبلت های سرفیس مایکروسافت متفاوت خواهد بود.

اولین نوع کیبورد سرفیس پرو 3 است که با سرفیس پرو 3 و قلم سرفیس پرو 3 عرضه شد و نسل بعدی آن 2 سال بعد با سرفیس پرو 4 وارد بازار شد که تفاوت این دو مدل از کیبورد سرفیس در آنها بود. تاچ پدها برای صفحه‌کلید سرفیس پرو 3، این صفحه‌کلید طولانی بود و مساحت بیشتری را پوشش می‌داد، اما در صفحه‌کلید سرفیس پرو 4، تاچ‌پد کوتاه‌تر شد و حساسیت آن افزایش یافت و عملکرد دو کلیک بسیار بهتر از صفحه‌کلید قبلی بود.

اما همزمان با Pro 2017 کیبورد دیگری با همین نام Surface Keyboard 2017 عرضه شد که تفاوت آن با کیبورد قبلی در دکمه ای است که در بالا و کنار دکمه prtscn اضافه شده و پد تاچ آن بوده است. از پلاستیک به شیشه ارتقا یافته است.

موس اپل

در ماوس های ارزان قیمت و برندهای مختلف مدل شارژی آن در بازار موجود نیست و فقط باید از باتری استفاده کرد که البته مصرف باتری زیادی دارد و برای محیط زیست خوب نیست.
قابلیت شارژ چندباره مجیک موس یکی از مواردی است که این محصول را از سایر موس ها و حتی نسخه قبلی آن متمایز می کند. البته اپل ماوس ویژگی های دیگری نیز دارد که همگی در محصولات اپل به خوبی کار می کنند.

کابل ها و آداپتورهای مک بوک
ضروری ترین لوازم جانبی هر مک بوک شارژر آن است. حتی بهترین لپ تاپ دنیا هم اگر شارژ نشود کار نخواهد کرد. به خصوص در روزگار امروزی که ویژگی های متفاوت لپ تاپ ها منجر به استفاده مکرر و طولانی مدت از آنها و در نتیجه تخلیه سریع باتری می شود. به همین دلیل اکثر کاربران این دستگاه های هوشمند به دنبال شارژر سریعی هستند تا لپ تاپ خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کرده و سریع از آن استفاده کنند. علاوه بر شارژر، لوازم جانبی دیگری مانند مبدل، کابل و شارژر نیز از اقلام ضروری هر لپ‌تاپ محسوب می‌شوند. به خصوص مک بوک هایی که پورت های منحصر به فرد خود را دارند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا